Společnost


Elimat investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#40001Nevrácení peněz za vouchery v hodnotě 2 250Kč ve 14 denní lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2020, před 5 lety

Daniela Ondrisová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem si 30.12.2019 3 vouchery, kde na adrese "neskutečná" je možnost se podrobit zákroku i v Opavě. Bylo mi sděleno na základě mého telefonátu, že v Opavě již nemají ambulanci, proto jsem žádala vrácení peněz ve 14-denní lhůtě. Byla jsem odkázaná na vedení. 6.1.2020 mi bylo mailem sděleno, že mi budou peníze vráceny do 30 pracovních dnů. Ještě jsem psala 2x mail na vedení, aby mi peníze vrátili a to již po uplynutí 30 pracovních dní. Dodnes na účtě peníze nejsou.Vzhledem ke stížnostem a pozdržování peněz klientkám se domnívám, že jde o záměr držet peníze jak nejvíc to půjde, počkám 2 dny a budu to řešit předžalobní výzvou nebo snad nakonec i soudem? Ondrisová Daniela


Produkt

voucher_7888275615.pdf voucher_9574431904.pdf voucher_3172633384.pdf


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz ihned.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2020 11:57, před 5 lety

Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila). Prodávající je poté povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2020 23:25, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.