Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#40005Vratit peniaze na bankovy ucet

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2020, před 5 lety

Roman Majdík

Znění stížnosti

Dobry den, stornoval som si listok a ziadal som vratit sumu v plnej vyske to je 99€. Ich odpoved bola ze uz sa to neda ked bola stornovani listok a bol mi vydani voucher. Kaslem na vas voucher ja chcem peniaze spat a ked 'Nahodou' sa to nebude dat tak budem posielat email a podklady na ČOI.Na stranke RegioJet sa da. Tak preco aj nie u vas?... Niesom spokojny s pristupom..
Mali by ste byt v hesle 'Naš zakaznik, naš pan'


Produkt

Refundacia-Voucher


Požadované řešení

Vratenie penazi na učet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2020 12:53, před 5 lety

Nenastoupí-li cestující s platnou jízdenkou pro jednotlivou jízdu cestu z důvodů na své straně, má dle § 41 odst. 1 písm. b) vyhlášky Ministerstva dopravy a spojů č. 175/2000 Sb., o přepravním řádu pro veřejnou drážní a silniční osobní dopravu (dále jen jako "vyhláška"), právo na vrácení zaplaceného jízdného, jestliže nepoužitou jízdenku dopravci vrátí před odjezdem spoje, na který byla jízdenka vydána, ve lhůtě stanovené dopravcem ve smluvních přepravních podmínkách. Podle § 41 odst. 3 vyhlášky může dopravce ve smluvních přepravních podmínkách stanovit výši nákladů, které při vrácení jízdného odečte. Dle informací uvedených na webových stránkách společnosti je aktuální výše nákladů při vrácení jízdného stanovena na 0 Kč (https://www.flixbus.cz/servis/zmena-storno-rezervace/storno-poplatek).

Spotřebitel má tedy právo žádat vrácení peněžních prostředků. K ustanovení smluvních přepravních podmínek, které by spotřebitele omezovalo na jeho právech, se nepřihlíží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.3.2020 16:08, před 5 lety

Dobrý den, pane Majdíku,

společnost FlixBus není společnost RegioJet a řídí se nejen zákonnými úpravami, ale také svými přepravními a rezervačními podmínkami. Dle těchto podmínek je storno nahrazeno vždy formou poukazu, jehož platnost je jeden kalendářní rok. Poukaz je přenosný a čerpatelný opakovaně do výše svého zůstatku.

Dle zákona je dopravce oprávněn upravit si podmínky vrácení jízdného v případě storna jízdenky ve svých smluvních přepravních podmínkách. Naše smluvní přepravní podmínky upravují způsob vrácení jízdného formou voucheru. Náš postup tak je zcela souladný s platnou a účinnou právní úpravou.Dle § 7 vyhlášky č. 175/2000 Sb. o  přepravním řádu pro veřejnou drážní a silniční osobní dopravu platí, že „podrobnosti týkající se prodeje jízdenek ... podmínek jejich vrácení ... stanoví dopravce ve smluvních přepravních podmínkách.“

S pozdravem, Miroslav z FlixBusu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2020 15:09, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.4.2020 15:11, před 5 lety


Roman Majdík

Hodnocení: