Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#40009Neuznaná reklamace (neuznání storna objednávky dle zákonné lhůty)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2020, před 5 lety

Jiří Galia

Znění stížnosti

Na webu vevio.cz jsem si dne 15.11.2019 vytvořil objednávky č. 1720172, kde jsem si zakoupil tyto věci: Pánská mikina DIMUSI a Pánské kompresní fitness triko v celkové hodnotě 1.023 Kč (samozřejmě obě dvě věci byly skoro o více jak polovinu po slevě). Platbu jsem provedl ještě ten den a přišlo mi od nich i potvrzení, že platbu přijali. Po třech dne mi napsali, že je zboží odesláno. Na zboží - tedy první část (mikinu) jsem čekal až do 6.1.2020. Hned po rozbalení balíčku jsem věděl, že jsem se nechal napálit. Mikina je v otřesně kvalitě a rozhodně neodpovídá ceně, kterou jsem zaplatil. Ještě tento den jsem psal žádost o storno objednávky a vrácení peněz s tím, že jim zboží samozřejmě odešlu zpět na adresu, kterou budou požadovat. Na tento email mi bylo odpovězeno, že mám počkat, dokud mi nedorazí i druhá věc z mé objednávky. Tričko mi dorazilo dne 14.1.2020 a kvalita zboží byla ještě mnohem horší, než tomu bylo u první věci (Mikiny). Když si vezmu otřesnou kvalitu obou dvou dodaných věcí, tak dalším problémem byla neodpovídající velikost - zboží sice dorazilo v objednané velikosti, ale ta vůbec neodpovídala rozměrům uvedených na jejich stránkách. Opakovaně jsem tedy psal email, že požaduji zrušení objednávky a vrácení peněz. Na to mi bylo odpovězeno, že po emailu nelze objednávku stornovat a musím si vyplnit reklamační formulář - vše popisuji v další části, jelikož zde nemám již místo.


Produkt

Objednal jsem si následující zboží - Pánská mikina DIMUSI a Pánské kompresní fitness triko.Hlavním důvodem mého storna objednávky je otřesná kvalita dodaného zboží - naprosto nedopovídalo uhrazené ceně (celkem 1.023 Kč).


Požadované řešení

Storno objednávky a vrácení peněz - několikrát jsem jim psal žádost o storno objednávky - první požadavek jsem psal v den, kdy mi dorazila první věc (mikina) dne 6.1.2020. Na tuto žádost mi bylo odpovězeno, že mám ještě počkat, dokud mi nedorazí i druhá věc z mé objednávky. Druhá věc dorazila 14.1.2020 a znovu jsem jim ještě ten den psal, že požaduji storno objednávky a vrácení peněz - hlavním důvodem jsem uváděl kvalitu dodaných věcí. Na to mi bylo odpovězeno, že takto objednávku zrušit nelze a že si mám založit na jejich stránkách reklamaci - postupoval jsem tedy podle pokynů a reklamační formulář vyplnil dne 21.1.2020. První informaci ohledně reklamace jsem obdržel až dne 11.2.2020 s tím, že reklamace a můj požadavek na storno objednávky byl zamítnuta. Ihned na to jsem jim psal, zda si ze mne dělají legraci a znovu jsem jim psal, že důvodem storna objednávky byla především kvalita dodaného zboží nehledě na to, že jsem měl dle zákona právo do 14 dní odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Na tento email mi již nikdo od 11.2.2020 neodpověděl a to jim píšu opakovaně. Opravdu už nevím, co mám dále dělat a proto se obracím na Vás. Chtěl bych říci, že jsem po celou dobu jednal přesně tak, jak mi psali a byl jsem vždy slušný, ikdyž jsem byl z jejich jednání opravdu rozladěný. Vím, že má objednávka není za nijak moc peněz, ale opravdu mi vadí především to, jak vůbec může takovýto obchod fungovat a především, jakým způsobem klamou na svých stránkách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 11:49, před 5 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2020 15:53, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.