Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:72
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#4001Neprofesionální chování prodávajícího

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2014, před 10 lety

Kristýna Lysková

Znění stížnosti

Dne 9.8. jsem koupila na prodejně (Varenská 50/3309, 702 00, 0strava) sandály, které při dalším vyzkoušení doma přeci jen tlačily a tak jsem se rozhodla je dnes vrátit a nejlépe vyměnit za nějaké jiné.
Nebylo mi vyhověno s tím, že obuv je prý použitá (ikdyž žádné známky opotřebení nebyly zjevné, chyběla jen cenovka), a proto mi je nemohou vyměnit.
Po nesouhlasu s touto odpovědí mi byla zavolána vedoucí prodejny ( Nábělková Jana), která mi pověděla to samé s tím, že mrhám jejím drahocenným časem a zákazníci mají plné právo zkoušet obuv na prodejně jak dlouho chtějí a proto je má smůla, že na to, že mě tlačily jsem přišla až doma, následně se se mnou rozloučila a odešla. Slečny u kasy mě vybídly k tomu, že mi zbývá se je pokusit prodat na internetu.

Nelíbí se mi takovéto zacházení se zákazníky. Arogantní povyšování zde nebylo na místě.


Ještě dnes jsem zajela na prodejnu Avion Shopping Parku (Rudná 3114/114,700 30, Ostrava - Zábřeh) a tam mi bylo mile vyhověno bez jediného ošklivého slova.


Požadované řešení

Prosím o pokárání vedoucí prodejny za neprofesionální chování k zákazníkovi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2014 09:28, před 10 lety

Spotřebitel nemá právo na odstoupení od kupní smlouvy uzavřené v kamenném obchodě ze zákona. Tuto možnost musí umožňovat prodávající, může si k tomu stanovit podmínky, které jsou standardně uvedeny na dokladu o koupi. Pokud zákazník tyto podmínky splní, může využít deklarované možnosti.
Co se týká vystupování konkrétního zaměstnance, tyto podněty je vhodné směřovat přímo k nadřízenému zaměstnance. Zaměstnanec při výkonu práce jedná za společnost a ta by měla mít zájem na tom, aby její pracovníci jednali v souladu se zásadami slušnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2015 13:15, před 10 lety

Společnost SPORTISIMO s.r.o. se rozhodla v současné době nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Z tohoto důvodu musíme stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.