Počet nahlášených stížností: | 72 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.8. jsem koupila na prodejně (Varenská 50/3309, 702 00, 0strava) sandály, které při dalším vyzkoušení doma přeci jen tlačily a tak jsem se rozhodla je dnes vrátit a nejlépe vyměnit za nějaké jiné.
Nebylo mi vyhověno s tím, že obuv je prý použitá (ikdyž žádné známky opotřebení nebyly zjevné, chyběla jen cenovka), a proto mi je nemohou vyměnit.
Po nesouhlasu s touto odpovědí mi byla zavolána vedoucí prodejny ( Nábělková Jana), která mi pověděla to samé s tím, že mrhám jejím drahocenným časem a zákazníci mají plné právo zkoušet obuv na prodejně jak dlouho chtějí a proto je má smůla, že na to, že mě tlačily jsem přišla až doma, následně se se mnou rozloučila a odešla. Slečny u kasy mě vybídly k tomu, že mi zbývá se je pokusit prodat na internetu.
Nelíbí se mi takovéto zacházení se zákazníky. Arogantní povyšování zde nebylo na místě.
Ještě dnes jsem zajela na prodejnu Avion Shopping Parku (Rudná 3114/114,700 30, Ostrava - Zábřeh) a tam mi bylo mile vyhověno bez jediného ošklivého slova.
Prosím o pokárání vedoucí prodejny za neprofesionální chování k zákazníkovi.
|
Tweet |
Spotřebitel nemá právo na odstoupení od kupní smlouvy uzavřené v kamenném obchodě ze zákona. Tuto možnost musí umožňovat prodávající, může si k tomu stanovit podmínky, které jsou standardně uvedeny na dokladu o koupi. Pokud zákazník tyto podmínky splní, může využít deklarované možnosti.
Co se týká vystupování konkrétního zaměstnance, tyto podněty je vhodné směřovat přímo k nadřízenému zaměstnance. Zaměstnanec při výkonu práce jedná za společnost a ta by měla mít zájem na tom, aby její pracovníci jednali v souladu se zásadami slušnosti.
Společnost SPORTISIMO s.r.o. se rozhodla v současné době nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Z tohoto důvodu musíme stížnost uzavřít.