Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#4002Stížnost na obchod Tesco - Čerčany

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2014, před 10 lety

Dušan Luczy

Znění stížnosti

Dobrý den,
dovoluji si vám zaslat kopii textu - stížnosti, kterou jsme poslal e-mailem na prodejnu Tesco-Čerčany(info@cz.tesco-europe.com) dne 7.8.2014 v 9.18 hod.
Do dnešního dne nikdo bohužel nereagoval i přesto, že na info. lince Tesca jsem upozorňoval operátorky, že mezi zbožím je i takové, které má omezenou dobu trvanlivosti (např.zakysaná smetana do 14.8.2014).
Vzhledem k tomu, že paní vedoucí v prodejně Tesco Čerčany nebyla ochotná se se mnou vůbec bavit,chovala se arogantně, i když věděla, že mám právo na vrácení zboží, rozhodnul jsem se napsat přímo na infolinku Tesco,ale vypadá to, že to tím také skončilo. To je důvod, proč se na vás obracím s prosbou o pomoc,jak v takovýchto případech by se mělo dále postupovat.
Předem děkuji za Vaší ochotu a porozumění.

Text stížnosti:
Dobrý den,
včera 6.8. 2014 jsem dělal nákup ve vašem obchodě Tesco Čerčany za 867,-Kč. Nakoupil jsem mimo jiné i zboží, které bylo ve slevě ( jsem držitelem vaší clubcard karty). Jednalo se o 10 kg cukru Tesco, který byl označen cenovkou 14,50 Kč/1kg, 2x zakysaná smetana, která byla označena cenovkou 9,90 Kč/1 ks a brambory za 6.90 Kč/1kg.
Vzhledem k tomu, že jsem byl nakoupit i s malou vnučkou, nezkontroloval jsem si hned pokladní účtenku. Teprve večer jsem se podíval na pokladní blok a zjistil jsem, že ceny vyjmenovaného zboží nebyly účtovány ve slevě. Cukr místo 14,50 za 19,90 Kč, zakysaná smetana místo 9,90 za 17,90 Kč a brambory místo 6.90 za 9,90 Kč.
To byl důvod, proč jsem hned dnes ráno jel zpět do Tesca Čerčany a chtěl vrátit buď rozdíl mezi cenami, které byly prezentovány včera a cenami na pokladním bloku nebo vrátit výše uvedené zboží. Zjistil jsem, že včerejší ceny "v akci" byly už dnes zpět přeceněny na původní ceny, které mi byly účtovány na pokladním bloku kromě brambor.
Paní vedoucí, které jsem dnes ráno (po 7,00 hod.) celou záležitost slušným způsobem vysvětlil, byla velice arogantní, nepřístupná a sdělila mi, že mi peníze ať už rozdíl mezi deklarovanými včerejšími cenami v akci a účtovanými penězi na pokladním bloku nevrátí a že nepřistoupí ani na to, abych mohl výše uvedené zboží, které je neporušené vrátit. Vzhledem k tomu, že měli dnes v Tescu u brambor ještě včerejší cenovku, tak mi paní vedoucí vrátila pouze finanční rozdíl mezi skutečnou cenou brambor a cenou účtovanou na pokladním bloku (vrácený rozdíl 6,-Kč bez jakéhokoliv dokladu) s tím, že jsem si měl ceny zkontrolovat včera hned po nákupu a že nemá čas se se mnou dále bavit a zboží v žádném případě zpět nevezme (ať na to zapomenu).
Vzhledem k tomu, že jsem pravidelným zákazníkem obchodů Tesco, kde jsem utratil již nemalé peníze a v souvislosti s vašimi reklamami a slogany mně přijde tento způsob jednání se zákazníkem absolutně nevhodný.
To je také důvod, proč jsem se obrátil na vaší infolinku, kde mi bylo doporučeno, abych svůj problém-stížnost napsal e-mailem, zaslal na vaší infolinku s tím, že bude okamžitě sjednána náprava v tom smyslu, že budu moci vrátit výše vyjmenované druhy zboží a uvítal bych, kdyby se mi paní vedoucí za své nevhodné jednání omluvila.
Prosím informujte mne, jak mám dále v této záležitosti postupovat .
Předem děkuji a pevně věřím, že tento incident byl pouze ojedinělý a že bude v tomto ohledu sjednána náprava.

S pozdravem
Dušan Luczy


Produkt

viz.: text stížností


Požadované řešení

že budu moci vrátit výše vyjmenované druhy zboží a uvítal bych, kdyby se mi paní vedoucí za své nevhodné jednání omluvila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2014 09:02, před 10 lety

Doporučujeme spotřebitelům, aby si kontrolovali vyúčtování ihned, aby předešli pozdějším reklamacím. Nyní by spotřebitel musel prokázat cenu, která měla být platná v době, kdy mu zboží bylo špatně vyúčtováno (např. dle reklamního letáku).
Zákon o ochraně spotřebitele ukládá prodávajícímu povinnost řádně označit zboží cenami. Označení zboží zejména nesmí vzbuzovat zdání, že je cena nižší, než ve skutečnosti. Spotřebitel se může s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti označování zboží cenami. ČOI může prodávajícímu uložit opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2015 16:52, před 10 lety

Společnost se nerozhodla pro řešení sporů se svými zákazníky využít službu VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude z tohoto důvodu řešení stížnosti ukončeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.