Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tento dopis jsme zaslali na Českou aukční energetickou.
Dobrý den.
Obrátili jsme se na Vás s prosbou o zajištění změny dodavatele plynu.
Dne 1.3.2019 nás navštívil Váš obchodní zástupce p. S. K..
Na základě podepsané Přihlášky o zajištění slev nám byl,Vámi, vybrán nový dodavatel X - Energie.
Od 2.10.2019 je tedy X -Energie našim novým dodavatelem.
Dne 21.10.2019 jste zaslali dopis ,fakturu ,na zaplacení částky 3.630,-kc,z důvodu zrušení přihlášky.
Manžel Vás obratem kontaktoval,bylo mu vysvětleno, že nemá nic platit, vše měla vyřídit p.S.,která ,jak bylo z telefonické komunikace patrné, již u Vás v té době nepracovala.
Dne 14.2.2020 jsme obdrželi Upomínku na zaplacení!!!!!!!!!!
Prosíme o vysvětlení.
Nejsme si vědomi,že by došlo k porušení dohody,či smlouvy z naší strany.
Děkuji Švrček Zdenek
Na českou akční... Jsme opakovaně volali, nedostupné, teke jsme psali email, nebyl doručen, poslali jsme doporučený dopis. Dělají, že neexistují.
Zrušení neoprávněného poplatku. Nechceme, aby chodily další upomínky. Prosíme o písemné vyjádření, že vůči české aukční.... nemáme žádné pohledávky.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení smluvní pokuty, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod.
Co se týče případné smluvní pokuty při ukončení závazku, dle nálezu Ústavního soudu, sp. zn. I. ÚS 3512/11, platí, že v rámci spotřebitelských smluv ujednání zakládající smluvní pokutu zásadně nemohou být součástí tzv. všeobecných obchodních podmínek, nýbrž toliko spotřebitelské smlouvy samotné. Pokud je ujednání o smluvní pokutě pouze součástí obchodních podmínek, tak je ve vztahu ke spotřebiteli překvapivé a pro něj neúčinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.