Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Za posledni dvy tydny se mi trikrat stalo, ze i kdyz jsem zaplatila za osobni doruceni az domu, ridic rovnou odvezl zasilku do parcelshopu, ktery je ale v jinem meste, kam se bez vybrani dovolene vcas proste nedostanu. Ridici se uz nejen neobtezuji zazvonit, to by totiz zjistili, ze je dum plny lidi ochotnych zasilku prevzit, ale uz se neobtezuji ani vam zavolat, ze stoji pred domem.
zaplatite za doruceni domu a stejne musite pro balik jet do jineho mesta
kdyz uz je ridic liny vystoupit a zazvonit, alespon se ma OPRAVDU pokusit zavolat. Nepocitam to jejich obcasne jedno zazvoneni a honem pryc.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.