Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, rodiče také naletěli a podepsali přihlášku. Nyní po téměř 3 letech ( ve lhůtě 3 měsíců před vypršením platnosti ) jsme poslali vyjádření nesouhlasu s pokračováním ( v opačném případě dojde k automatickému prodloužení přihlášky ) a odebrání plných mocí, toto se ovšem vrátilo jako nedoručitelné . Dojde k automatickému prodloužení i přesto, že jsme se snažili, doporučeným dopisem, odeslat nesouhlas ?
Formánek J.
Dodávka plynu, elektřiny
Doručit výpověď ( nesouhlas s pokračováním ) přihlášky a zrušení plných mocí a získat vyjádření o akceptaci od Českých aukcí.
|
Tweet |
Fakt, že si prodávající dopis nevyzvedne, neznamená, že vypovězení nebude účinné. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (viz úprava domněnky doby dojití v § 573 občanského zákoníku). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (viz § 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné. Vypovědět závazek lze účinně i e-mailem, pokud spotřebitel prokáže, že byl e-mail doručen (např. reakcí prodávajícího).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.