Počet nahlášených stížností: | 37 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Jsem vaším zákazníkem. Od vaší společnosti jsem nakupoval spodní prádlo a byl jsem velmi spokojen.Vždy jsem platbu uhradil.Po nĕjaké dobĕ mi přestaly balíčky docházet. Poté po mĕ byla požadována platba za nikdy nedoručený balík.Reagoval jsem písemnĕ.Poté přišla vyšší upomínka,na níž jsem již nereagoval. Nyní mi byl doručen vymáhací dopis od společnosti intrum.Rád bych zaplatil,pakliže by bylo za co.Spolupráce s vaší společností mi vyhovovala.Jak jednání,tak kvalita zboží. Nemám nejmenšího důvodu jakkoli podvádĕt.Ovšem,a to se omlouvám,nehodlám platit za zboží,které jsem neobdržel. S úctou. Svatopluk Vyhnis
Dodatečnĕ poslat zboží.A samosebou přimĕřená omluva.
|
Tweet |
Pokud chce společnost vymáhat jakoukoliv částku, měla by prokázat existenci dluhu co do důvodu a výše. Právním důvodem existence dluhu je zpravidla uzavřená smlouva, kterou by se spotřebitel zavázal k určitému plnění a toto plnění obdržel. V daném případě by tedy společnost, která částku požaduje, měla prokázat, že spotřebitel skutečně uzavřel smlouvu a bylo mu doručeno zboží.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Pan Svatopluk Vyhnis je aktivním zákazníkem společnosti Courlux a odebírá pánské spodní prádlo značky Underwear by Courlux, jeho registraci evidujeme pod zákaznickým číslem: 73838852215.
Poslední zásilka byla na jeho adresu odeslána dne 7. 10. 2019, číslo faktury: 73827479674, původní fakturovaná částka k zaplacení: 477,- Kč, datum splatnosti: 15. 11. 2019.
Jelikož pan Vyhnis ani po opakovaných upomínkách ze strany firmy Courlux tuto fakturu nezaplatil, byla jeho pohledávka předána na inkasní kancelář Intrum za účelem vymáhání, a to dne 20. 2. 2020.
Všichni zákazníci firmy Courlux mají k dispozici zákaznický servis v České republice, kde mohou vyřídit veškeré svoje požadavky. Například na základě obdržené upomínky oznámit, že jim předmětná zásilka nebyla vůbec doručena, a z tohoto důvodu že také nebyla uhrazena. Tím by se předešlo jakýmkoliv dalším komplikacím, které vzniknou vždy, když zákazník nijak nereaguje. Zákaznický servis je možné kontaktovat telefonicky v pracovních dnech na čísle: 283 08 08 12, na e-mailové adrese: cz@courlux.com, nebo online na webových stránkách firmy: www.courlux.com.
Pan Vyhnis ve své stížnosti uvedl, že na první obdrženou upomínku reagoval písemně. Bohužel žádný dopis na zákaznický servis v ČR od tohoto zákazníka ve věci výše uvedené, nezaplacené faktury, doručen nebyl. Litujeme, že došlo ke vzniklé situaci, nicméně neměli jsme k dispozici žádnou informaci o tom, že by panu Vyhnisovi zásilka nebyla doručena, takže následoval rutinní postup zaslání další písemné upomínky od firmy Courlux a pak předání pohledávky na inkasní kancelář.
Mohl by nám pan Vyhnis upřesnit, na jakou adresu a kdy svoji písemnou reakci odesílal?
Na základě oznámení, které pan Vyhnis ve své stížnosti uvedl jako důvod nezaplacení pohledávky, a to, že mu předmětná zásilka vůbec nebyla doručena, bylo ukončeno vymáhání této pohledávky u inkasní kanceláře Intrum ke dni 4. 3. 2020.
Pan Vyhnis tedy nemusí za fakturu číslo 73827479674 nic platit. Omlouváme se za způsobené komplikace.
Další pravidelnou zásilku s pánským prádlem značky Underwear by Courlux může pan Vyhnis očekávat cca za jeden měsíc.
Doufáme, že bude i nadále spokojeným zákazníkem firmy Courlux.
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl na vyjádření společnosti reagovat.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den
Velice vám dĕkuji za vyřízení stížnosti.
S pozdravem a úctou
Svatopluk Vyhnis