Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40030Zdravotní pojištění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2020, před 5 lety

Tetiana Danuliyk

Znění stížnosti

taly za oční vyšetření ze dne 25.11.19 na oční ambl. nem. Hranice a.s.
Proč to nebylo hrazeno ?
Dcera v rámci preventivní vstupní prohlídky u PL pro děti a dorost byla infikovaná k vyšetření na očním vzhledem k podezření na poruchu vizu v.s. , kam jsme s dcerou se obrátily dne 25/11/19, v rámci vyšetření patologii vizu nezjištěno .
Dříve moje dcera s poruchou zraku sledovaná nebyla a není dispanserizována .
K žádosti příkladem skan. kopii správ + účet za splacení .
Doufám že moje správa přijde v úvahu a finan. vyšetření ( které bylo požádáno PL) bude nám vráceno

Děkuji za pochopení
S pozdravem Tetiana Danyliuk


Požadované řešení

Vracení finančního hrazení za vyšetření na oční amb., kam jsme byly odelslani v rámci preventivní prohlídky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2020 14:56, před 5 lety

V České republice je běžné, že jsou popsané úkony hrazeny prostřednictvím zdravotních pojišťoven, jejichž seznam je k nalezení zde: http://www.mzcr.cz/kvalitaabezpeci/obsah/zdravotni-pojistovny_3307_29.html

Společnost Uniqa pojišťovna a.s. mezi ně však nepatří. Ačkoliv to ze stížnosti není zcela zřejmé, předpokládáme, že spotřebitelka má u pojišťovny Uniqa sjednaný některý z následujících produktů a na jeho základě se domáhá pojistného plnění: Životní pojištění, Pojištění denních dávek, Úrazové pojištění nebo Zdravotní pojištění pro cizince. U takovýchto pojištění se smluvní vztah řídí pojistnými podmínkami daného produktu. Pojistné podmínky jednotlivých produktů lze dohledat na internetových stránkách společnosti: https://www.uniqa.cz/

Má-li spotřebitelka zájem o výplatu pojistného plnění, musí společnosti pojistnou událost nahlásit. Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitelka může následně požádat o zdůvodnění zkrácení/zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zkráceno/zamítnuto. Pokud spotřebitelka se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost. Nebude-li spotřebitelka se stížností úspěšná, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů.

UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.

Spotřebitelka má možnost využít mimosoudní řešení sporů, ke kterému je v této oblasti příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Pokud se však jedná o produkt životního pojištění, není příslušná k mimosoudnímu řešení sporů Česká obchodní inspekce, ale Finanční arbitr. Je-li předmětem sporu smlouva o životním pojištění, je možné také podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. https://www.finarbitr.cz/cs/

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.