Společnost


Internet Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4004Zpětná klapka do digestoře

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 10 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2014, před 10 lety

Miroslav Buďa

Znění stížnosti

Zakoupili jsme si u KASA.cz digestoř - leden 2014, kterou jsme následně zabudovali do nové kuchyně, přívodní kabel zazdili do zdi a obložili dlažbou. Při napojení flexibilního roury pro odtah do komína odborná firma zjistila, že v digestoři je jenom půl zpětné klapky (zabraňuje, aby do bytu proudili odsávané splodiny z jiných bytů nebo aby nebylo odsáváno teplo z bytu do komína. Pouští jen splodiny z bytu ven. Tuto skutečnost jsme oznámili na kasa.cz, která postoupila reklamaci na jejich servis. Začali jsme teda komunikovat ze servisem, měsíce začali ubíhat paní vždycky řekla nebo napala, že i oni to někde objednávají a že ji výrobce momentálně nemá, pak že objednají novou digestoř a klapku s ní vemou, ale čas běžel..včera odepsali, že nedodrželi 30 denní lhůtu na vyření, tak že máme digestoř vrátit a dostaneme peníze ( ale musí být neporušená..jinak máme smůlu. To znamená, že si musím rosekat kuchyň, za to že oni nám prodali výrobek, který byl zcela nefunkční a z logiky věci jsem ji musel zabudovat do zdi. Je někde nějaká páka nebo odškodnění za škodu, která nám tímto vznikne..nebo aby prostě tu klapku někde sehnali? Předem moc děkuji Buďa.


Požadované řešení

Zaplacení peněžní újmy nebo zakoupení klapky u jiných firem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2014 12:12, před 10 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Je tedy možné dohodnout se se společností na pozdějším řešení reklamace. V opačném případě má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy. Spotřebitel by také mohl požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny, která by mohla pokrýt případnou opravu ze strany třetí osoby, je-li to možné.
Prodávající má povinnost dodat zboží bez vady, nesplnil-li tuto povinnost, může spotřebitel požadovat náhradu škody, která mu vadným plněním vznikla. V tomto případě je nutné prokázat výši škody a příčinnou souvislost mezi vadným plněním a vznikem škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 13:30, před 10 lety

Společnost Internet Retail a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.