Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
04.02.2020 jsem si objednal jídlo přes Uber Eats - z jídla se mi následně udělalo fyzicky velmi nevolno a následující den jsem byl nucen vyhledat lékařskou pomoc, kde se mi dostalo lékařské zprávy, která potvrzuje otravu jídlem. Na celý den jsem byl vyřazen z provozu a musel jsem si vzít dovolenou ze zaměstnání.
Kontaktoval jsem podporu Uber Eats s žádostí patřičné kompenzace, jelikož se domnívám, že pokud překupují jídlo a dodávají jej zákazníkům, jsou oni za kvalitu odpovědní.
Na podpoře se mi následující odpovědi:
"Mrzí nás, že objednávka nesplnila Vaše očekávání a chápeme, že to pro Vás musí být frustrující.
Neustále se snažíme zlepšovat naše služby a Vaší zpětné vazby si ceníme.
Abychom zajistili, že budou restaurace podobným situacím v budoucnu předcházet a neustále zlepšovat své služby, doporučujeme Vaši objednávku ohodnotit. To můžete udělat v aplikaci zvolením tlačítka "Objednávky" na dolní liště a poté "Ohodnotit" u jednotlivých objednávek.
Doufáme, že Vaše příští objednávky budou již bezproblémové."
Po mé reakci, kdy jsem vyjádřil svou nespokojenost se mi dostalo:
"Zdá se, že o tomto problému jsme od Vás již jednu zprávu dostali a už jsme Vám na ni odpověděli. Tuhle konverzaci proto uzavřeme, abychom Vám neodpovídali dvakrát.
Máte-li nějaké další dotazy, neváhejte nás kontaktovat. "
Následně jakékoliv moje následující zprávy rovnou označují za vyřízené a odmítají jakékoliv komunikace.
Uber Eats - doručování, rozvoz jídel
Požaduji adekvátní kompenzaci za utracené peníze za objednávku, následně i bolestné za způsobenou újmu na zdraví a za vzniklou škodu spojenou s nucenou dovolenou v zaměstnání.
|
Tweet |
Pokud pokrm neodpovídá sjednané, nebo očekávatelné kvalitě, má spotřebitel právo jej reklamovat. Blíže se problematikou zabýváme ve článku, který lze vztáhnout i na rozvážkoví služby zde:https://www.dtest.cz/clanek-6317/nebojte-se-reklamovat-jidlo-v-restauraci
Nepřijme-li, nebo nevyřídí-li společnost reklamaci řádně dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, dopouští se přestupku za který jí může Český obchodní inspekce udělit sankci. Podnět je možné podat zde: https://www.coi.cz/podatelna/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.