Společnost


Uber Czech Republic Technology s.r.o.

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40043Otrava jídlem objednaným přes službu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2020, před 5 lety

Miroslav Bříza

Znění stížnosti

Dobrý den,

04.02.2020 jsem si objednal jídlo přes Uber Eats - z jídla se mi následně udělalo fyzicky velmi nevolno a následující den jsem byl nucen vyhledat lékařskou pomoc, kde se mi dostalo lékařské zprávy, která potvrzuje otravu jídlem. Na celý den jsem byl vyřazen z provozu a musel jsem si vzít dovolenou ze zaměstnání.

Kontaktoval jsem podporu Uber Eats s žádostí patřičné kompenzace, jelikož se domnívám, že pokud překupují jídlo a dodávají jej zákazníkům, jsou oni za kvalitu odpovědní.

Na podpoře se mi následující odpovědi:
"Mrzí nás, že objednávka nesplnila Vaše očekávání a chápeme, že to pro Vás musí být frustrující.
Neustále se snažíme zlepšovat naše služby a Vaší zpětné vazby si ceníme.
Abychom zajistili, že budou restaurace podobným situacím v budoucnu předcházet a neustále zlepšovat své služby, doporučujeme Vaši objednávku ohodnotit. To můžete udělat v aplikaci zvolením tlačítka "Objednávky" na dolní liště a poté "Ohodnotit" u jednotlivých objednávek.
Doufáme, že Vaše příští objednávky budou již bezproblémové."

Po mé reakci, kdy jsem vyjádřil svou nespokojenost se mi dostalo:
"Zdá se, že o tomto problému jsme od Vás již jednu zprávu dostali a už jsme Vám na ni odpověděli. Tuhle konverzaci proto uzavřeme, abychom Vám neodpovídali dvakrát.
Máte-li nějaké další dotazy, neváhejte nás kontaktovat. "

Následně jakékoliv moje následující zprávy rovnou označují za vyřízené a odmítají jakékoliv komunikace.


Produkt

Uber Eats - doručování, rozvoz jídel


Požadované řešení

Požaduji adekvátní kompenzaci za utracené peníze za objednávku, následně i bolestné za způsobenou újmu na zdraví a za vzniklou škodu spojenou s nucenou dovolenou v zaměstnání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2020 10:10, před 5 lety

Pokud pokrm neodpovídá sjednané, nebo očekávatelné kvalitě, má spotřebitel právo jej reklamovat. Blíže se problematikou zabýváme ve článku, který lze vztáhnout i na rozvážkoví služby zde:https://www.dtest.cz/clanek-6317/nebojte-se-reklamovat-jidlo-v-restauraci

Nepřijme-li, nebo nevyřídí-li společnost reklamaci řádně dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, dopouští se přestupku za který jí může Český obchodní inspekce udělit sankci. Podnět je možné podat zde: https://www.coi.cz/podatelna/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 18:53, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.