Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamoval jsem rozlepené boty,prodejce je lepením opravil,ale opět se rozlepili a reklamaci jsem opakoval a opět byly slepeny.Nyní jsou slepeny stejně kvalitně jako poprvé,takže se za týden opět rozlepí a já bych je šel reklamovat (prodejce tvrdí,že je 2x zkusí opravit a poté vrátí peníze).Potíž je v tom,že se již se nebude vztahovat 2letá záruka. Dle mého by měl prodejce záruční dobu prodloužit o dobu,ve které opravoval vadné zboží(v mém případě o 2 měsíce)
Prodloužení záruční doby
|
Tweet |
Podle § 1922 odst. 2. občanského zákoníku, vytkl-li nabyvatel zciziteli vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nabyvatel nemůže vadný předmět užívat. Doba opravy se tedy do záruční doby nepočítá, tj. fakticky se o tuto dobu záruční doba prodlužuje. Prodloužení je nutné dokládat reklamačním protokolem nebo jiným hodnověrným způsobem.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.