Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#40047Vypršení záruční doby běhěm opravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 15 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2020, před 5 lety

Vít Vodrážka

Znění stížnosti

Reklamoval jsem rozlepené boty,prodejce je lepením opravil,ale opět se rozlepili a reklamaci jsem opakoval a opět byly slepeny.Nyní jsou slepeny stejně kvalitně jako poprvé,takže se za týden opět rozlepí a já bych je šel reklamovat (prodejce tvrdí,že je 2x zkusí opravit a poté vrátí peníze).Potíž je v tom,že se již se nebude vztahovat 2letá záruka. Dle mého by měl prodejce záruční dobu prodloužit o dobu,ve které opravoval vadné zboží(v mém případě o 2 měsíce)


Požadované řešení

Prodloužení záruční doby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2020 11:25, před 5 lety

Podle § 1922 odst. 2. občanského zákoníku, vytkl-li nabyvatel zciziteli vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nabyvatel nemůže vadný předmět užívat. Doba opravy se tedy do záruční doby nepočítá, tj. fakticky se o tuto dobu záruční doba prodlužuje. Prodloužení je nutné dokládat reklamačním protokolem nebo jiným hodnověrným způsobem.

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.