Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
11.6.2014 jsem reklamovala držák (odlepení přísavky) ke kameře CAM Prestigio Roadrunner 520GPS. 11.7 zboží nebylo ani opraveno, ani mi nevrátili peníze. Po telefon. urgencích mi byl poslán na e-mail nový záznam o přijetí zboží k reklamaci s datem převzetí 30.7 a datem opravy 30.8. Toto datum chápu jako neadekvátní, protože lhůta pro vyžízení reklamace již uplynula. Požadovala jsem vrácení peněz po operátorce na centrále, ale stále bez odezvy. Nyní mi hovory pokládají a nelze se spojit z kompetentní osobou z reklamačního oddělení.
CAM Prestigio Roadrunner 520GPS
Požaduji vrácení peněz, protože uplynula 30 denní zákonná lhůta na vyřízení reklamace.
|
Tweet |
Uplatnil-li spotřebitel reklamaci, měl by mít potvrzení o uplatnění reklamace, které má obsahovat datum jejího uplatnění. Toto datum je klíčové pro počítání běhu lhůty pro vyřízení reklamace, která musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Po marném uplynutí lhůty má spotřebitel právo na vrácení peněz nebo vyměnu zboží.
Dobrý den paní Matznerová,
dle informací ze systému se Vám nepodařilo dovolat. Mohu se zeptat na datum podání reklamace? Případně zašlete číslo balíku. V systému vidím přijetí 30.7.2014 a to bude dle Vaší stížnosti pravděpodobně špatně.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Dobrý den,
na tel. čisla XY a XY se nikdo dovolat nepokoušel. Reklamace byla podána 11.6 (viz příloha).
Dobrý den,
na email jsem poslal dobropis s informacemi.
Děkuji.
L. Boček
Hodnocení:
Komentář: peníze okamžitě vrátili