Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4005Reklamace - po 30 dnech bez vyřízení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2014, před 10 lety

Romana Matznerová

Znění stížnosti

Dobrý den,
11.6.2014 jsem reklamovala držák (odlepení přísavky) ke kameře CAM Prestigio Roadrunner 520GPS. 11.7 zboží nebylo ani opraveno, ani mi nevrátili peníze. Po telefon. urgencích mi byl poslán na e-mail nový záznam o přijetí zboží k reklamaci s datem převzetí 30.7 a datem opravy 30.8. Toto datum chápu jako neadekvátní, protože lhůta pro vyžízení reklamace již uplynula. Požadovala jsem vrácení peněz po operátorce na centrále, ale stále bez odezvy. Nyní mi hovory pokládají a nelze se spojit z kompetentní osobou z reklamačního oddělení.


Produkt

CAM Prestigio Roadrunner 520GPS


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz, protože uplynula 30 denní zákonná lhůta na vyřízení reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2014 12:03, před 10 lety

Uplatnil-li spotřebitel reklamaci, měl by mít potvrzení o uplatnění reklamace, které má obsahovat datum jejího uplatnění. Toto datum je klíčové pro počítání běhu lhůty pro vyřízení reklamace, která musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Po marném uplynutí lhůty má spotřebitel právo na vrácení peněz nebo vyměnu zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2014 15:23, před 10 lety

Dobrý den paní Matznerová,

dle informací ze systému se Vám nepodařilo dovolat. Mohu se zeptat na datum podání reklamace? Případně zašlete číslo balíku. V systému vidím přijetí 30.7.2014 a to bude dle Vaší stížnosti pravděpodobně špatně.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.8.2014 15:52, před 10 lety


Romana Matznerová

Dobrý den,
na tel. čisla XY a XY se nikdo dovolat nepokoušel. Reklamace byla podána 11.6 (viz příloha).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2014 16:16, před 10 lety

Dobrý den,

na email jsem poslal dobropis s informacemi.

Děkuji.
L. Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.8.2014 11:27, před 10 lety


Romana Matznerová

Hodnocení:

Komentář: peníze okamžitě vrátili