Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již jsem 4x telefonicky hlásila pravidelný výpadek (vždy večer) internetu. Dvakrát mi byla zaslána sms, že porucha byla odstraněna, ale hned druhý den se objevila znovu. Problém stále trvá.
připojení k internetu
garantovaná rychlost internetu dle smlouvy
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Marques,
prosím napište nám bližší informace přes kontaktní formulář na https://app.upc.cz/klpoz/cz/ContactForm.aspx, rádi tuto situaci znovu prověříme.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Pravidelné výpadky připojení k internetu řeším s poskytovatelem UCP od 19.2. každý večer telefonickým ohlášením na UPC. 24.2. přišel technik, který mi sdělil, že nedostatečnou rychlost připojení (tedy výpadky způsobené rušením signálu) mám již od dubna 2019. Žádám tedy o finanční odškodnění (např. odečtením z následujících faktur) nedostatečných služeb za uplynulých 10 měsíců. Každý večer zavolám oznámení s výpadkem internetu, jsem vámi ujištěna, že na odstranění závady se pracuje, pak mi druhý den přijde SMS zpráva, že závada byla odstraněna, což zjevně není pravda, protože se večer znovu opakuje. Vaši pracovníci po telefonu mi také říkají, že příčinu závady stále hledají, nepište mi tedy lživé zprávy, že závada byla odstraněna a nabídněte z vaší strany nějakou kompenzaci.
Dobrý den, paní Marques,
kvůli ochraně údajů nemůžeme konkrétní záležitosti řešit prostřednictvím stránek třetích stran, proto jsem Vám v předchozí odpovědi napsala, jakým způsobem nás můžete kontaktovat. Děkuji za pochopení.
S přátelským pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Paní Bakerová,
před pěti dny jsem vás kontaktovala přes kontaktní formulář, jak jste mě požádala. Můžete na něj tedy prosím odpovědě?
Karin Marques
Na základě sdělení spotřebitelky stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den, paní Marques,
na váš dotaz zaslaný přes kontaktní formulář jsme odpověděli už 1. března. Prosím zkontrolujte Vaši schránku, případně spamovou složku, jestli Vám odpověď nespadla omylem do ní.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.