Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.6.2014 jsem podala písemnou výpověď tarifní smlouvy s termínem ukončení ke konci smlouvy na dobu určitou, tj. 8.8.2014. Rovněž jsem požadovala vygenerování kódu ČVOP, který je nutný pro přenos telefonního čísla k jinému operátorovi. Přes ujištění, že mi tento kód bude zaslán formou SMS, mi zaslán nebyl. Během těchto téměř 2 měsíců mne nejprve kontaktovali s nabídkou lepšího tarifu a když jsem odmítla a znovu požádala o zaslání kódu ČVOP, tak mi asi po měsíci přišla SMS, že mi brzy skončí smlouva a pokud si ji sama neprodloužím, tak mi ji převedou na smlouvu na dobu neurčitou. Tentokrát jsem ihned psala přes kontaktní formulář na T-Mobile, že nechci svou smlouvu převést ale zrušit, tak jak je požadováno ve výpovědi. Znovu jsem žádala o kód ČVOP a znovu mi bylo slíbeno, že mi ho zašlou SMS zprávou. Opět se nic nedělo. Pak jsem pro jistotu ještě 5.8.2014 psala na T-Mobile znovu e-mail, ve kterém jsem je upozornila, že mi za 3 dny končí smlouva a stále mi nezaslali kód ČVOP. Ještě tentýž den mi odepsali, že kód mi bude zaslán v den ukončení smlouvy SMS zprávou. Dne 8.8.2014 jsem tedy odpoledne znovu kontaktovala T-Mobile na je jejich lince 4603. Opět mi bylo řečeno, že kód ČVOP mi přijde následující den, ale protože je to sobota, tak možná až v pondělí. Přitom to už bylo po termínu ukončení mé smlouvy. V sobotu mi však přišla SMS, že dle mého přání mi převedli mé telefonní číslo na tarif Twist Nasim+, se kterým volám za 3,50 Kč/min. atd ...
Jelikož jsem neměla v úmyslu si dobíjet kredit, protože o převedení na Twist jsem je nežádala, počkala jsem pro jistotu ještě do pondělí, ale opět mi žádná SMS nepřišla. Tak jsem zavolala z pevné linky na číslo T-Mobilu začínající 800 ... a nechala si spojit operátora. Divil se, že mi žádný kód doposud nepřišel a opět podal žádost na jeho vygenerování. Ujistil mne, že kód mi přijde SMS zprávou následující den.
Takže od podání výpovědi dne 16.6.2014 jsem se dne 12.8.2014 dočkala zaslání kódu ČVOP. A to po spoustě urgencí. Nevím, jak je možné, že když je výpověď podána písemně a telefonické hovory jsou nahrávány, T-Mobile stále požadavky svých klientů ignoruje a tím je šikanuje, protože jim znemožňuje přenést své telefonní číslo ke konkurenční firmě.
Zaslání kódu ČVOP
Pokud T-Mobile požaduje od svých klientů, aby dodržovali pravidla (písemná výpověď minimálně 30 dnů před termínem ukončení, dodržení splatnosti faktur apod.), tak by měli také svá pravidla dodržovat a ne požadavky svých klientů ignorovat.
|
Tweet |
Pro přenos telefonního čísla je nutné mít řádně ukončenou smlouvu. Žádost o přenos se musí podat nejprve u operátora, ke kterému chce účastník přejít. Opouštěný operátor by měl vystavit kód pro přenos bezodkladně. Přijímací a opoustěný operátor by měly vzájemně spolupracovat, aby byly prokazatelně dodrženy organizační podmínky stanovené opatřením obecné povahy ČTÚ.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.