Společnost


Cupidi Bellator Holding & Co, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:91
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40062Nedodané dopředu zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2020, před 5 lety

Ilona Sellárová

Znění stížnosti

Dne 16.12.2019 jsem objednala u společnosti Dresser.cz černou zimní bundu. Objednávka byla společností potvrzena a byly mi zaslány platební údaje na zaplacení zimní bundy. Bundu jsem hned zaplatila a ještě ten samý den mi společnost platbu potvrdila, že platba za objednávka č. 359996 byla přijata. Bunda mi však ve lhůtě nebyla dodána, tak jsem 23.1.2020 napsala e-mail na společnost k prošetření, z jakých důvodů mi zboží nebylo dodáno. Dne 24.1.2020 mi společnost odpověděla, že zásilková služba můj balíček ztratila a ať jim napíši číslo účtu, že mi vrátí peníze. Hned ten den jsem napsala číslo účtu, na který mi mají peníze vrátit. Neboť mi peníze nepřišly, psala jsem 03.02.2020 urgenci, ale bohužel do dnešního dne mi peníze nevrátili a ani se mnou nekomunikují.


Produkt

Krásná zimní teplá bunda Nero - II nero, S, Barva: II nero, Velikost: S,_reduced_stock:1


Požadované řešení

Na základě těchto skutečností chci vrátit peníze. Tato varianta mi byla i společností napsána.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 08:32, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2020 09:16, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.