Společnost


AIRSTOP.CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40064Zkažená dovolená

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2020, před 5 lety

Antonin Barták

Znění stížnosti

Dne 12.2.2020 jsme přiletěli okolo 6 hod ráno do Egypta ( letiště Hurghada ), kde nás autobus odvezl do objednaného hotelu Sunrise Royal Makadi Resort 5*. Na recepci hotelu nám bylo sděleno, že jsme v hotelu sice nahlášeni, ale že nás nemohou ubytovat. Volali jsme hned do CK Airstop, kde nám CK řekla ať počkáme na našeho delegáta, že dorazí během 10 min a vše vyřeší. ( na delegáta jsme čekali od ráno od 8.00hod do 17.00hod nikdo nepřišel )proto jsme opět ještě min 10 volali znovu do CK Airstop.cz co máme dělat, že nemáme kde spát delegát s námi nekomunikuje a recepce nám řekla, že problém je v tom, že v tomto hotelu má zastoupení pro české občany jen Blu Style a my že jsme Češi, kteří letí přes německou CK a to prostě nejde, že nás neubytují a ať odejdeme. Po dalších X telefonátech nám bylo sděleno, někdy kolem 16.00hod že se máme přesunout vedle do hotelu Prima Life Resort 4*( horší kategorie ),( máme i emaily komunikace, kdy si nepřejeme přesun do jiného hotelu ) když jsme hned odpověděli, že nechceme hotel, který nám nabízí, že jsme jeli PŘÍMO do tohoto hotelu, kde jsem já osobně chtěl požádat přítelkyni o ruku ( jeli jsme jen od 12.2.2020 - 16.2.2020 4 noci, neboť jsme v něm již byli a moc se nám líbil ) chtěl jsem využít Valentýna k této příležitosti. Po dohadování po telefonu ( který nás mimochodem bude stát dost peněz ) jsme nabídli CK Airstop, že si koupíme na 4 noci pobyt v hotelu stejné kategorie, tak nám bylo řečeno, že neví jestli nám to proplatí nebo ne. Tak nám nic jiného nezbylo, v hotelu nám řekli ať odejdeme, tak jsme museli hotel opustit a stáli jsme venku před hotelem a opět volali do CK, kde nám paní řekla ať si vezmeme kufry a pěšky jdeme do hotelu, který nám oni vybrali, že prý je to jen 200m od tohoto hotelu ( ano je, ale po pláži, to jsme nevěděli) šli jsme tedy po silnici cca 2 km s kufry. Hledali hotel naštvaný, vyřízený ……. Po příchodu na hotel jsme se ubytovali ( nic horšího Vám nepřeji vidět, než když se těšíte do velkého resortu, kde je cca 7 bazenů, hlavně vyhřívaných což jsme chtěli, fungující tobogány, jídlo, pokoje, pláž …. no prostě všechno špatně :( malý areál jeden studený špinavý bazén, tobogány nefunkční, jídlo …… hroznýýýý. ( vše máme nafocené ) ještě ten den jsme poslali email do CK, že nechceme zůstat v tomto hotelu, ať nám zajistí jiný, tak nám opět bylo sděleno, že za 10 min přijde delegát a vše vyřeší ( opět nepřišel ) zničený, vyřízení jsme si na pláži objednali na 3 den výlet na ostrov, aby jsme nemuseli být v tomto hotelu. Třetí den ráno jsme odjeli v 7.40 hod na ostrov, vrátili jsme se kolem 16.00 hod a na pokoji jsme našli lístek, že máme ten den volat delegáta v 10.30hod. ( až 3 den a ještě k tomu jsme byli celý den pryč, na vše máme doklad ) delegátovi se jiný čas dovolat nedalo. Také jsme řešili odjezd z hotelu na letiště, kde jsme nevěděli jestli, když jsme v jiném hotelu pro nás někdo přijede. Pomohl nám pán na recepci, který celý den zjišťoval, zda pro nás někdo přijede. Neboť na nástěnce ani v recepci o našem transferu nic nebylo. Paradox celého pobytu bylo, že nám 3 den odpoledne ( jeli jsme na 4 noci :D )volala paní z CK a první její slova byla " JE VŠECHNO V POŘÁDKU?" no to už jsme nevydrželi a napsali, že to budeme řešit právní cestou. Ještě jsem zapomněl napsat, že v hotelu, kde jsme byli ubytování jsme se dozvěděli, že hotel v tomto termínu na 7 nocí allinclusive přes českou CK stojí 10500,-/ osoba a my za 4 noci dali necelých 15 000,- /osoba. Prosím o radu, jak celou věc řešit. Děkuji Antonín Barták


Požadované řešení

Požadujeme vrátit peníze za zcela zničenou dovolenou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 08:18, před 5 lety

Společnost AIRSTOP.CZ, s.r.o. je cestovní agenturou, která pouze zprostředkovává prodej zájezdů cestovních kanceláří. Pokud název cestovní agentury neobsahuje slova „cestovní agentura”, pak je její povinností uvést tuto informaci ve všech propagačních materiálech a označit tak i prostory, ve kterých jsou zájezdy nabízeny. Cestovní agentury musí ve všech propagačních a jiných nabídkových materiálech uvádět, pro kterou cestovní kancelář daný zájezd zprostředkovávají. Samotnou cestovní smlouvu uzavírá spotřebitel vždy přímo s cestovní kanceláří, nikoliv s agenturou. V případě jakýchkoliv problémů (například porušení smluvních povinností) se proto obrací přímo na cestovní kancelář, která je zavázána ze smlouvy.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt (německá cestovní kancelář), může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Cestovní kancelář, ani cestovní agentura nesmí klamat zákazníka ohledně vlastností, rovněž i ceny nabízených služeb. Stížnost na porušení zákazu použití klamavé obchodní praktiky může spotřebitel podat na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 18:53, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.