Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#40065Neposkytnutí reklamace v zákonné lhůtě 2 let.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2020, před 5 lety

Lukáš Müller

Znění stížnosti

Zakoupil jsem kuchyňský blok s myčkou v Plzni na Rokycanské. Pobočka byla zrušena a zjistili jsme poškození kuchyňského bloku. Reklamace proběhla 3krát než linka byla v pořádku. Při reklamaci jsme požadovali výměnu i myčky jelikož to byl vystavený kus místo originálu. Myčka v reklamaci byla zamítnuta a teď nám to vytopilo nově zrekonstruovanou kuchyň. Pobočka Jena nábytek v Plzni na adrese U letiště vůbec nekomunikuje, a nechtěli se mnou sepsat reklamaci z důvodu, že jsem to u nich nekoupil. Když jsem pánovi řekl že jí přivezu a sepíšeme protokol tak mi na to řekl "Já vám to ale nepřevezmu" Volal jsem na cetrálu poslal fotky a zatím mi nikdo nedal vědět. Nabídli mi servis, ale kdo zaplatí zničené dlaždice, protože pod ně natekla voda, jsou nasáklé i zdi a nasáklá je i přední lišta od linky.


Produkt

myčka Candy


Požadované řešení

Požadoval bych výměnu myčky, buď za stejnou ALE NOVOU, nebo nabídnutí jiného produktu s případným doplatkem. Co se týká poškozené přední lišty tu bych chtěl také novou a poškození dlaždic z důvodu vytopení (finanční kompenzace, dárkový poukaz na nákup apod.).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 10:16, před 5 lety

Reklamaci může spotřebitel uplatnit na kterékoli pobočce nebo v sídle prodejce, ledaže by předem prodejce určil jiný subjekt, zpravidla servis.

Pokud prodávající odmítá přijmout reklamaci, porušuje § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu https://www.coi.cz/podatelna/

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 18:52, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.