Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#40068REKLAMACE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2020, před 5 lety

Miroslav Klíma

Znění stížnosti

NA POBOČCEV AAAAUTOV KOSMONOSECH U MLADÉ BOLESLAVI JSEM ZAKOUPIL10.1.2020 AUTO YETI1,2TSI,IHNED PO KOUPI 13.1.2020 SE OBJEVILA SKRYTÁ ZÁVADA NA TOPENÍ.ZÁVADA BYLA UZNÁNA 3X V SERVISU PAK PO MĚSÍCI VÍMĚNA AUTA.BAZAR NECHCE UZNAT MOJE NÁKLADY,EVIDENČNÍ KONTROLA 300KČ.PŘEPIS 800KČ.PODLE PŘEDÁVACÍHO PROTOKOU JSEM MĚL IHNED VYMĚNIT OLEJ+FILTR TO JSEM UDĚLAL CENA 2800KČ.DODĚLÁNÍ DRUHÉHO KLÍČE 1500, K AUTU JSEM PŘEBÍRAL POUZEJEDEN KLÍČ.AUTO 3XV SERVISU MOJE NÁKLADY JEŠTĚ NA PUJČENÍ VOZU 3000KČ.NA MOJE DOTAZI NA POBOČCE POUZE KRČENÍ RAMEN A NIC JE NEZAJÍMÁ JE TO MOJE CHYBA ŽE JSEM SE CHOVAL PODLE JEJICH INSTRUKCÍ,CO NEJDŘÍV VÍMĚNA PROVOZNÍCH KAPALIN,EV.KONTROLA PŘEPIS, ATD.


Produkt

ŠKODA YETI 1,2TSI R.V.2012


Požadované řešení

UZNÁNÍ VŠECH NÁKLADŮ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2020 16:07, před 5 lety

Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu. Co se týče výměny věci, § 2169 odst. 1 občanského zákoníku neumožňuje řešit reklamaci výměnou za novou věc, leda za stejnou věc bez vad.

Došlo-li ke zhodnocení věci ze strany spotřebitele a byla-li zároveň reklamace řešena výměnou věci, má spotřebitel nárok na to, aby byly jím vynaložené účelné (a v tomto případě i nutné) náklady na toto zhodnocení byly do hodnoty věci započítány a věc byla posléze vyměněna za stejnou věc (tj. v téže hodnotě). Opačný postup by mohl vyústit k tzv. bezdůvodnému obohacení prodejce na úkor spotřebitele. Dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že kdo se na úkor jiného bezdůvodně obohatí, je povinen mu vydat to, oč se obohatil. Zároveň dle obecných principů soukromého práva platí, že nikdo nemůže těžit ani ze svého protiprávního jednání, ani z protiprávního stavu, který vyvolal nebo který kontroluje.

K náhradě nákladů spojených s vypůjčením náhradního auta uvádíme, že je spotřebitel může žádat v reklamačním řízení jako náhradu tzv. nutných nákladů.

Pokud bude trvat autobazar na zamítnutí reklamace, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2020 14:56, před 5 lety

Vážený pane Klímo,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Kolegové mi potvrdili, že Vám by vyměněn vůz za jiný. Tím by měla být celý záležitost uzavřena a z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.4.2020 08:40, před 5 lety


Miroslav Klíma

Vážená společnosti nejde o výměnu auta ale za moje náklady prvního vozu,výměna oleje a filtru,výroba druhého klíče,přihlášení vozu,pujčovné nahradního vozu za dobu co jsem nemohl auto používat díky tomu že auto bylo pomalu celí měsíc v servisu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2020 22:29, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby na žádost spotřebitele o úhradu účelně vynaložených nákladů reagovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.5.2020 14:36, před 5 lety

Dobrý den,
záležitost byla prověřena a následně uzavřena s původním stanoviskem.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2020 22:40, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.6.2020 08:48, před 5 lety


Miroslav Klíma

Vážená společnosti
asi jste si řádně nepřečetli vyjádření Dtestu,tak vám je znovu posílám k prstudování.
Došlo-li ke zhodnocení věci ze strany spotřebitele a byla-li zároveň reklamace řešena výměnou věci, má spotřebitel nárok na to, aby byly jím vynaložené účelné (a v tomto případě i nutné) náklady na toto zhodnocení byly do hodnoty věci započítány a věc byla posléze vyměněna za stejnou věc (tj. v téže hodnotě). Opačný postup by mohl vyústit k tzv. bezdůvodnému obohacení prodejce na úkor spotřebitele. Dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že kdo se na úkor jiného bezdůvodně obohatí, je povinen mu vydat to, oč se obohatil. Zároveň dle obecných principů soukromého práva platí, že nikdo nemůže těžit ani ze svého protiprávního jednání, ani z protiprávního stavu, který vyvolal nebo který kontroluje.

K náhradě nákladů spojených s vypůjčením náhradního auta uvádíme, že je spotřebitel může žádat v reklamačním řízení jako náhradu tzv. nutných nákladů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2020 11:34, před 5 lety

Stížnost tedy opět přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby na vyjádření spotřebitele věcně relevantně reagovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2020 14:33, před 4 lety

Dobrý den,
jak sám uvádíte, "K náhradě nákladů spojených s vypůjčením náhradního auta uvádíme, že je spotřebitel může žádat v reklamačním řízení jako náhradu tzv. nutných nákladů." MŮŽE - tj. není řečeno, že se o nutné náklady s jistotou jedná (zde spíše nejedná). Ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.Nadto jste již podepsal dohodu o narovnání, kterou byla záležitost definitivně uzavřena.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2020 14:47, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2020 21:26, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.