Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40075Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2020, před 5 lety

Tomáš Kluch

Znění stížnosti

Objednané zboží mi nebylo doručeno na adresu,nebyl jsem informován telefonicky ani SMS o zásilce a doručování!?!! Po 2 dnech jsem zjistil že mám uloženou zásilku na parcel shopu,bez jakéhokoli vyrozumění!!! Neuvěřitelný!!! Za co platím 100kc??? Doručování nefunguje a číslo zásilky si zjišťují přes internet.obchod.aby mi zásilka byla vůbec vydána na parcel shopu, bez absolutně jakéhokoliv vyrozumění!!! Další věci je to,že to není poprvé a řeším problém již po několikáté!!!!100 procent jsem využil služby PPL naposledy!!


Produkt

Víta harmony- doručování


Požadované řešení

Produkt po. 2 dnech telefonování s pomocí inter.obchodu jsem si vyzvedl sám!!! Od PPL již nikdy nebudu využívat těchto služeb!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 17:59, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2020 02:17, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.