Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.2.2020 jsem cestoval vlakem z Prahy do Litvínova, s přestupem v Ústí nad Labem. Do Ústí nad Labem jsme vyjeli v 15:47, v Ústí nad Labem jsme měli být v 17:15, ale přijeli jsme v 17.58 (zpoždění 43 minut). Přípoj do Litvínova tedy nečekal, na další spoj do Litvínova jsem čekal do 18:34, i ten měl ale zpoždění a odjížděli jsme z Ústí nad Labem v 18:49 (zpoždění hlášeno 10 minut, nakonec to bylo asi 15 minut). Do cílové stanice jsem dorazil v 19:40, tedy o 78 minut později. Jezdím vlakem z Prahy tak jednou za dva měsíce a i tehdy měl vlak zpoždění, zhruba 25 minut.
č. obj.: 4892785800
Z výjimečných zpoždění se stává pravidelné, ačkoliv České dráhy tvrdí opak. Prosím o jasnější informace ohledně možných zpoždění, aby bylo možné zvolit jiného, spolehlivějšího přepravce.
|
Tweet |
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince CZS 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Po vzájemné komunikaci se společností uvádíme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je nutné obrátit se přímo na ČD na kontaktech uvedených výše.
Závěrem podotýkáme, že údaje o zpoždění u jednotlivých spojů jsou dostupné bezprostředně on-line mj. i na webové stránce Českých drah, a.s. (dostupné z: https://www.cd.cz/spojeni-a-jizdenka/).