Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
prosím Vás o zrušení Prémiového členství na NewHoney.
Učet byl zřízen dne 27.2. 2020 přes email (viz referenční údaje)premiové členství vzniklo 27.2.2020
Chci odstoupit od smlouvy, jelikož mi bez mého vědomí a bez přesných informací bude dne 27.3.2020 zaúčtována částka CZK 2.394
Koukal jsem na recenze a rady jak se toho to trápení zbavit a jinak než takhle, to nepůjde.
Žádost o zrušení smlouvy byla podána mailem. Bez reakce.
Děkuji za rychlé vyřízení.
Produkt
C-Date Prémiové členství
Požadované řešení
Ukončení prémiového členství
Zrušení účtu a profilu na NewHoney
Produkt: NewHoney Prémiové členství
Požadované řešení
Ukončení prémiového členství
Zrušení účtu a profilu na NewHoney
|
Tweet |
Stížnost je již řešena po ID 40087. Z tohoto důvodu tuto stížnost jako duplicitní uzavíráme.