Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#40087Zrušení premiového členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 20 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2020, před 5 lety

Patrik Ehl

Znění stížnosti

Znění stížnosti
Dobrý den

prosím Vás o zrušení Prémiového členství na NewHoney a mého účtu.
Učet byl zřízen dne 27.2. 2020 přes email (viz referenční údaje)premiové členství vzniklo 27.2.2020



Chci odstoupit od smlouvy, jelikož mi bez mého vědomí a bez přesných informací bude dne 27.3.2020 zaúčtována částka CZK 2.394

Koukal jsem na recenze a rady jak se toho to trápení zbavit a jinak než takhle, to nepůjde.

Žádost o zrušení smlouvy byla podána mailem. Bez reakce.

Děkuji za rychlé vyřízení


Produkt

Produkt: NewHoney Prémiové členství


Požadované řešení

Ukončení prémiového členství
Zrušení účtu a profilu na NewHoney


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 14:19, před 5 lety

Z obsahu stížnosti vyplývá, že prémiové členství nevzniklo v souvislosti s tzv. automatickou prolongací, ale že byl účet s vědomím spotřebitele přímo jako prémiový založen. Placenou/prémiovou službu lze objednat na různě dlouhou dobu. Uživatel musí být před zřízením těchto služeb informován o placeném charakteru, obsahu a rozsahu služeb a rovněž o ceně a platebních podmínkách. V případě, že tomu tak nebylo, by se mohl spotřebitel v krajním případě dovolávat toho, že jednal v omylu o rozhodující skutečnosti. V takovém případě by bylo jeho právní jednání dle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, neplatné.

Pokud byla aktivována spotřebitelem placená služba a právní jednání spotřebitele nelze vyhodnotit jako neplatné z důvodu omylu, je třeba smluvní vztah vypovědět. Ohledně formy, ve které by měla být výpověď zaslána společnosti platí, že z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti, případně prostřednictvím doporučeného dopisu.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel/spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2020 18:02, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2020 16:23, před 4 lety

Společnost nevyužila možnost na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.