Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Znění stížnosti
Dobrý den
prosím Vás o zrušení Prémiového členství na NewHoney a mého účtu.
Učet byl zřízen dne 27.2. 2020 přes email (viz referenční údaje)premiové členství vzniklo 27.2.2020
Chci odstoupit od smlouvy, jelikož mi bez mého vědomí a bez přesných informací bude dne 27.3.2020 zaúčtována částka CZK 2.394
Koukal jsem na recenze a rady jak se toho to trápení zbavit a jinak než takhle, to nepůjde.
Žádost o zrušení smlouvy byla podána mailem. Bez reakce.
Děkuji za rychlé vyřízení
Produkt: NewHoney Prémiové členství
Ukončení prémiového členství
Zrušení účtu a profilu na NewHoney
|
Tweet |
Z obsahu stížnosti vyplývá, že prémiové členství nevzniklo v souvislosti s tzv. automatickou prolongací, ale že byl účet s vědomím spotřebitele přímo jako prémiový založen. Placenou/prémiovou službu lze objednat na různě dlouhou dobu. Uživatel musí být před zřízením těchto služeb informován o placeném charakteru, obsahu a rozsahu služeb a rovněž o ceně a platebních podmínkách. V případě, že tomu tak nebylo, by se mohl spotřebitel v krajním případě dovolávat toho, že jednal v omylu o rozhodující skutečnosti. V takovém případě by bylo jeho právní jednání dle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, neplatné.
Pokud byla aktivována spotřebitelem placená služba a právní jednání spotřebitele nelze vyhodnotit jako neplatné z důvodu omylu, je třeba smluvní vztah vypovědět. Ohledně formy, ve které by měla být výpověď zaslána společnosti platí, že z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti, případně prostřednictvím doporučeného dopisu.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel/spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnost na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.