Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Obchod má strašně špatně a nepřehledně řešené služby jako jsou Mall Pay a kreditní karta Mall. Obě tyto služby jsem chtěl vyzkoušet a tak jsem si jako první založil Mall Pay. Po založení účtu jsem čekal na běžnou administrativu, ověření a poté že budu moci nakupovat ale to byl omyl, když jsem službu chtěl využít tak to nebylo možné ani týden po založení účtu a na účtu Mall Pay jsem měl limit na nákup na nule, nepřišlo mi žádné vyjádření, nikdo mi nevolal, prostě jsem si založil účet ale na něm mi nepovolili žádný limit na nákup s lhůtou na zaplacení do 14-ti dnů. Když jsem tento fakt zmínil na Facebookových stránkách obchodu tak se administrátor bránil slovy že vše je při zakládání účtu vysvětleno a vypsáno v obchodních podmínkách, já jsem v obchodních podmínkách nic nenašel a na stránkách Mall Pay jsou akorát slova typu " založte si účet zdarma a plaťte až za 14 dní " tak jsem si účet založil ale nikdo mi nesdělil že budu probíhat nějakým ověřením na základě kterého mi povolí či zamítnout onen limit. Což se stalo ale obchod mně o tom neinformoval, jenom na mém účtu se objevil limit k použití nula a dál se s se mnou nebavili. Když jsem si zažádal o založení Mall karty, hned mi na druhý den volala pracovnice Raiffeisenbank aby si ověřila mé údaje a tím opět veškerá komunikace skončila, nějaké oznámení o tom že mi kartu nemohou založit a proč se neuskutečnilo.
Mall Pay a Mall Karta
Byl bych rád kdyby obchod Mall toto své jednání změnil, pokud mi nemohou poskytnout nějakou službu měli by mně o tom informovat a mně nechat čekat. Díky jejich přístupu jsem přišel o možnost zakoupit sušičku na prádlo ve výhodné slevě i s dárkem ale po pár dnech již nabídka byla pryč a já mezi tím čekal na vyjádření ze strany RB banky nebo Mall.cz zda mi kartu udělají či ne abych mohl na nákupu ještě ušetřit.
|
Tweet |
Nebyla-li sjednaná služba společností poskytnuta spotřebiteli v rozsahu a čase, ve kterém si to strany ujednaly, jedná se o porušení smluvní povinnosti. Vznikla-li spotřebiteli porušením smluvní povinnosti škoda (dle § 2952 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se škodou má na mysli skutečná škoda a ušlý zisk), má dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, společnost povinnost tuto škodu poškozenému (tj. spotřebiteli) nahradit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Kroupo,
mrzí nás, že nejste spokojen s nabízenými službami jejichž jsme zprostředkovatelé. Tyto služby, které jsou nabízeny na našich stránkách jsou produkty jiných společností.
Bohužel nemůžeme zasahovat do jejich procesů schvalování. Mall karta je produkt jehož zřizovatelem je společnost Raiffeisenbank a v případě jakéhokoliv dotazu ohledně schválení žádosti je nutné se obrátit na její zastoupení.
V případě dotazů se prosím obraťte na overeno@mall.cz.
S pozdravem
Alexandra Tynysová
overeno@mall.cz
Vážená paní Tynysová,
velmi mne mrzí že na moji stížnost reagujete až po uplynutí 7 měsíců, asi těch stížností máte na starost hodně. Co se týče schvalování procesů, možná by bylo lepší zvolit jiného sprostředkovatele a lépe vyrozumět informace týkající se získání karty Mall, od běžné banky u které si vedu účet nemám problém získat půjčku, ve vašem případě tedy Raiffeisenbank to není možné u produktu který má mít možnost získat každý, ještě čeká dlouho na schválení a poté mu unikne super kauf to beru jako neadekvátní jednání. Službu by měl mít získat každý a ne jenom někdo.
S pozdravem
Kroupa
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.