Společnost


Prevely s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4009Neuznaná reklamace - ad. Již předem neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 13 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2014, před 10 lety

Lenka Baselová

Znění stížnosti

Zelené hedvábné šaty.
Reklamace neuznána z důvodu: "Vážená zákaznice, vámi reklamované šaty jsou vyrobeny z hedvábí a tudíž vyžadují šetrné zacházení. Přinesené šaty jsou ve stavu, který tomuto zacházení neodpovídá. Vaši reklamaci nemůžeme uznat."
Hedvábí je jeden z nejpevnějších materiálů, ze kterých se šijí i padáky, jak všichni víme. Šátek od Hermese Vám vydrží celý život a pokud je materiál nekvalitní, nevydrží ani svatební obřad v kostele, jak tomu bylo v mém případě.
Paní prodavačka mě včera odkazovala na telefon, který je uveden na razítku. Tím má být podle dotyčné IČO společnosti. Po dnešním telefonátu s prodejnou mi bylo sděleno, že telefon na společnost neexistuje. Se společností je možná pouze písemná komunikace. Úsměvné že?
Osoba, která vyřizovala mou reklamaci neuvedla své jméno, ani funkci.
Tato firma je tajemná jako hrad v Karpatech!


Produkt

Předávám reklamaci soudnímu znalci


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2014 11:11, před 10 lety

Pokud byla reklamace zamítnuta, vypracování znaleckého posudku je jedním z nejvěrohodnějších způsobů prokázání existence vady. Znalce doporučujeme kontaktovat co nejdříve po zamítnutí reklamace. Znalec by se měl také vyjádřit k odůvodnění reklamace.
V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud společnost nesdělí jiné kontaktní údaje, vycházejte z údajů, které jsou uvedené v obchodním rejstříku. Jednat je nutné s prodávajícím, protože ten je smluvním partnerem spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2015 11:13, před 10 lety

Společnost Prevely s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.