Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zelené hedvábné šaty.
Reklamace neuznána z důvodu: "Vážená zákaznice, vámi reklamované šaty jsou vyrobeny z hedvábí a tudíž vyžadují šetrné zacházení. Přinesené šaty jsou ve stavu, který tomuto zacházení neodpovídá. Vaši reklamaci nemůžeme uznat."
Hedvábí je jeden z nejpevnějších materiálů, ze kterých se šijí i padáky, jak všichni víme. Šátek od Hermese Vám vydrží celý život a pokud je materiál nekvalitní, nevydrží ani svatební obřad v kostele, jak tomu bylo v mém případě.
Paní prodavačka mě včera odkazovala na telefon, který je uveden na razítku. Tím má být podle dotyčné IČO společnosti. Po dnešním telefonátu s prodejnou mi bylo sděleno, že telefon na společnost neexistuje. Se společností je možná pouze písemná komunikace. Úsměvné že?
Osoba, která vyřizovala mou reklamaci neuvedla své jméno, ani funkci.
Tato firma je tajemná jako hrad v Karpatech!
Předávám reklamaci soudnímu znalci
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud byla reklamace zamítnuta, vypracování znaleckého posudku je jedním z nejvěrohodnějších způsobů prokázání existence vady. Znalce doporučujeme kontaktovat co nejdříve po zamítnutí reklamace. Znalec by se měl také vyjádřit k odůvodnění reklamace.
V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud společnost nesdělí jiné kontaktní údaje, vycházejte z údajů, které jsou uvedené v obchodním rejstříku. Jednat je nutné s prodávajícím, protože ten je smluvním partnerem spotřebitele.
Společnost Prevely s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.