Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40092Opakované nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2020, před 5 lety

Lukáš Moravec

Znění stížnosti

Dobrý den,


dnes 28.2.2020 jsem měl obdržet zásilku č. 41493458162, ovšem řidič mi zavolal a to pouze tzv. prozvonil na 5s. Po 2 minutách jsem volal zpět, ale telefon mi nebyl zvednut, proto jsem zkusil volat o další dvě minuty později. Pán si mě při třetím pokusy blokoval - automaticky mě to ukončilo hovor. Po cca 20 pokusech jsem vzal jiný telefon s jiným číslem a dovolal jsem se s tím, že mi pán oznámil, že mě nezastihl a proto mě zásilku nedoručil. V prvé řadě toto není poprvé, tato služba je zpoplatněna a za druhé s takovou arogancí jsem se dlouho neshledal. Požaduji doručení ještě dnes, neboť žena zůstala kvůli tomuto doma a rád by jsem věděl co se s daným řidičem bude dít, neboť toto si snad nemůže dovolit žádná firma tolerovat. Co se týče opakovaného vyhození peněz za vaše služby do koše se nemá cenu ani zmiňovat. Bude nějaká kompenzace z vaší strany?


Produkt

číslo zakázky 41493458162


Požadované řešení

Požaduji doručení ještě dnes, neboť žena zůstala kvůli tomuto doma a rád by jsem věděl co se s daným řidičem bude dít, neboť toto si snad nemůže dovolit žádná firma tolerovat. Co se týče opakovaného vyhození peněz za vaše služby do koše se nemá cenu ani zmiňovat. Bude nějaká kompenzace z vaší strany?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2020 12:25, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 18:52, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.