Společnost


STYLMAN TRADE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40097Vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2020, před 5 lety

Sylvie Velčovská

Znění stížnosti

Dobrý den,

na uvedené internetové stránce jsem si objednala dvoje stejné šaty, jen každé jiné velikosti. Jedny šaty jsem vrátila s tím, že mi velikost nepadne. Napsala jsem jim zároveň email, že se velice omlouvám, ale že jsem asi omylem s jedním papírem vyhodila účtenku (do emailu mi elektronickou nezaslali), i přesto jsem ale zkusila šaty zaslat zpět. Internetový obchod mi napsal, že děkují za dodání vráceného zboží, ale že ještě požadují účtenku. Opět jsem obratem odepsala, že se omlouvám, ale že účtenku jsem opravdu nenašla a pokud je to tedy problém, tak prosím o vrácení alespoň šatů. Ani na jeden email mi neodepsali, nezvedají telefon. Vím, že pokud nedodám účtenku, nevrátí mi peníze (alespoň jsem to zkusila). Nicméně, že mi nevrátí ani ty šaty a ignorují moje emaily, je smutné. Šaty stály 2 699,-. Mají tedy moje peníze i šaty, které mi odmítají evidentně zaslat zpět.

Předem velice děkuji za Vaši reakci.


Produkt

Šaty Lima černé - Kód: P03365-62, velikost: M - Barva: černá; číslo obj.: 30591


Požadované řešení

Vrácení šatů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2020 22:33, před 5 lety

Pro uplatnění práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu nemá spotřebitelka povinnost předložit prodávajícímu doklad o zaplacení zboží. Spotřebitelka pouze musí prokázat, že s prodávajícím kupní smlouvu uzavřela. Uzavření kupní smlouvy lze doložit například e-mailovou komunikací z prodávajícím. Pokud prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve lhůtě 14 dní ode dne, kdy spotřebitelka od smlouvy odstoupila, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2020 13:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.