Společnost


ONET DIGITAL d.o.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40106Koupi sem si magneticky kryt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2020, před 5 lety

Michal Šugar

Znění stížnosti

Koupil sem si magneticky kryt na telefon a prisel mi poskozeny a bylo mi receno ze poslou novy ale nechteli ani adresu a ani jmeno a pak uz nekomunikuji budu to resit pres pravnika a ČOI dekuji.


Produkt

MAGNETICKÝ KRYT IPHONE – KOMPLETNÍ OCHRANA


Požadované řešení

Meli by ste s lidma komunikovat a ne jen slibovat a pak ignor atd


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 16:57, před 5 lety

Bylo-li dodáno vadné zboží, má spotřebitel právo žádat opravu věci nebo dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Spotřebitel místo výše uvedených způsobů nápravy může taktéž žádat přiměřenou slevu. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel práva žádat úhradu nákladů, které musel účelně vynaložit pro uplatnění práv z vadného plnění (např. poštovné).

Spotřebitel rovněž může do 14ti dnů od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu, pokud zboží zakoupil distančním způsobem, tedy například na internetu, jak stanoví § 1829 občanského zákoníku. Odstoupení od kupní smlouvy znamená zrušení smlouvy od samého počátku. Povinností spotřebitele je zboží vrátit a povinností prodejce je vrátit veškeré peněžní prostředky, které od spotřebitele přijal.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt ze Slovinska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2020 22:14, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.