Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Koupil sem si magneticky kryt na telefon a prisel mi poskozeny a bylo mi receno ze poslou novy ale nechteli ani adresu a ani jmeno a pak uz nekomunikuji budu to resit pres pravnika a ČOI dekuji.
MAGNETICKÝ KRYT IPHONE – KOMPLETNÍ OCHRANA
Meli by ste s lidma komunikovat a ne jen slibovat a pak ignor atd
|
Tweet |
Bylo-li dodáno vadné zboží, má spotřebitel právo žádat opravu věci nebo dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Spotřebitel místo výše uvedených způsobů nápravy může taktéž žádat přiměřenou slevu. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel práva žádat úhradu nákladů, které musel účelně vynaložit pro uplatnění práv z vadného plnění (např. poštovné).
Spotřebitel rovněž může do 14ti dnů od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu, pokud zboží zakoupil distančním způsobem, tedy například na internetu, jak stanoví § 1829 občanského zákoníku. Odstoupení od kupní smlouvy znamená zrušení smlouvy od samého počátku. Povinností spotřebitele je zboží vrátit a povinností prodejce je vrátit veškeré peněžní prostředky, které od spotřebitele přijal.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt ze Slovinska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.