Společnost


DEV Logistics Ltd.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40109Rozlitý obsah přípravku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2020, před 5 lety

Zlatuše Skřivánková

Znění stížnosti

Dobrý večer. Dnes jsem obdržela balíček s přípravkem foam-cleaner 2 ks na dobírku 1475,-Kč. Obsah obou prostředků byl rozlitý v bublinkové fólii. Ze dvou prostředků mám jeden, když jsem je slila.Oba uzávěry byly povolené. Žádám Vás o nápravu.


Produkt

foam- cleaner


Požadované řešení

Zaslání jednoho přípravku na Vaše náklady.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2020 16:55, před 5 lety

Pokud bylo dodáno poškozené zboží, může spotřebitelka uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitelka má v tomto případě nárok na dodání nové věci věci. Není-li možné novou věc dodat, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena do 30 dní od jejího uplatnění. Nedodržení této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy, na základě něhož může spotřebitelka od smlouvy odstoupit.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zřejmě zahraniční podnikatelský subjekt z EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2020 16:15, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.