Společnost


T.S.BOHEMIA a.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#40110Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 29 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.02.2020, před 5 lety

Leoš Tretter

Znění stížnosti

Zakoupil jsem SetTopBox DTC HUMAX NANO T2 HEVC DVB-T2 přijímač v T.S.Bohemia (https://www.tsbohemia.cz/). Přístroj po dvou dnech zatuhnul při provozu a nešlo s ním nic provést. Pomohlo pouze odpojení od napájení. Reklamoval jsem jej u obchodníka s výsledkem, že se závada neprojevila a reklamace je neoprávněná. Vyzvedl jsem jej tedy a opět zapojil. Po několika dnech se závada znovu projevila. Tuto skutečnost jsem nahrál na video https://www.youtube.com/watch?v=Zfq_gmfif5s a opět absolvoval cestu z Blanska do Brna k prodejci. Prodejce výrobek zaslal opět do servisu https://www.asbis.cz a reklamaci opět neuznali. Nechápu, když něco nefunguje a to i s video důkazem jak může někdo prohlásit že je to funkční. Ve druhé reklamaci je poznámka technika, která vypovídá o jeho neodbornosti. Sice nechápu poznámku o oddělení signálu, ale přístroj je zapojen do STA, která je servisována autorizovanou firmou. Ovšem fakt, že v okolí antény mesmí být anténa na internet je úplný blud. Sám výrobce doporučuje model USB WiFi adaptér a v případě že bych měl pokojovou anténu, jak mám splnit požadavek technika??? Náklady s reklamací již přesáhly cenu samotného výrobku, bylo by asi lepší ho vyhodit a koupit jiný. Ale proč pořád ustupovat? Chci dostát svých práv, nic víc. Proto prosím o pomoc za což předem děkuji.


Produkt

Humax NANO T2 HEVC DVB-T2 přijímač https://www.tsbohemia.cz/humax-nano-t2-hevc-dvb-t2-prijimac_d329472.html


Požadované řešení

Vrácení zboží.Dle mého názoru jde bohužel o negativní vlastnost výrobku, kterou možná vyřeší upgrade frimwaru, ale k výrobku již nemám důvěru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2020 10:20, před 5 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, nikoli osoba, která byla k opravě určena (např. servisní středisko). Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího, se kterým byla uzavřena kupní smlouva.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2020 12:05, před 5 lety

Prosím uveďte číslo RMA, zajistíme u výrobce výměnu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.3.2020 16:43, před 5 lety


Leoš Tretter

RMA je 3205501028. Protože z výše uvedených důvodů k výrobku již nemám důvěru a jak jsem psal myslím si že je to záporná vlastnost výrobku uvítal bych, kdyby se výrobek vrátil a vybral bych si jiný model od jiného výrobce. Pokud se nemýlím, tak se stejná závada dřív nebo později projeví stejně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2020 17:00, před 5 lety

Souhlasíme, prosím předejte výrobek na servisní oddělení s žádostí o dobropis a odkazem na tuto
komunikaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.3.2020 17:18, před 5 lety


Leoš Tretter

Souhlasím. Jiný výrobek vyberu na místě. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.