Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jednalo sa o reklamáciu zimých topánok - poškodenie podpatku, môžem doložiť aj fotku ak bude potrebné. V prílohe je protokol. S týmto vybavením mojej reklamácie vôbec nesuhlasim. Bez akéhokoľvek udania dôvodu, respektíve nejakého odborného posúdenia, moja reklámacia bola zamietnutá. Jednalo sa o predajňu na: Na Příkopě 9-11, Praha 1, 11000. Bolo to riešené konkrétne s predavačkou pani Taťjanou, ktorá do začiatku bola nevrlá ako náhle som povedal že idem reklamovať. Spísali sme protokol, načo si tam zavolala aj vedúceho predajne, pretože sa tvárila, že to údajne nevie. Po spísaní bez nejakého posúdenia, mi oznámila že moja reklamácia sa zamieta - bez toho aby bola navrhnutá oprava a odstránenie poruchy, alebo výmena produktu či vrátenie penazí. Len mi povedala, že sa to zamieta že som obuv neadekvátne použival, čo je podľa mojho názoru nezmysel. Obuv nemá ani rok a pol - nosené jednu zimu plus polovicu tejto. Takže vôbec s týmto nesúhlasim, keďže ako spotrebiteľ mám nárok do 24 mesiacov o reklamáciu a bez nejakého odborného posúdenia aby mi to len tak zamietla, sa mi moc nepozdáva. Preto som zašiel na ďalšiu predajňu - nám. Republiky 1078/1, kde som to chcel aby mi to oni posúdili. Čo sa aj stalo ale bolo mi povedané, že bohužial oni s tým už nič viac nemôžu urobiť keď už to raz bolo zamietnuté, ale podľa ich názoru a posúdenia tá reklámacia ani náhodou nemala byť zamietnutá. To isté mi povedali aj ďalšej predajni.
zimná obuv
uznanie reklamácie - oprava chyby či výmena tovaru.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.