Společnost


HORNBACH BAUMARKT CS spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40117Stížnost na pracovnici Hornbach v Plzni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.02.2020, před 5 lety

Vladimír Kisvetr

Znění stížnosti

Dne 25.2. jsem byl v této prodejně vrátit dříve zakoupený manometr s tím, že si půjdu zakoupit jiné zboží. Pracovnice za přepážkou p. K. mě požádala o platební kartu s tím, že mě částka za vrácené zboží bude připsána do 3 dnů na můj účet. Argumentoval jsem tím, že si přece jdu zakoupit jiné zboží, a tak vrácená částka může být na toto zboží započtena, ale pracovnice mě sdělila, že tento postup není možný, ač byl dříve několikrát použit.


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2020 09:20, před 5 lety

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží je možné pouze v případě, pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (telefonicky, přes internet atd.) nebo mimo obchodní prostory obchodníka (např.: podomní prodej). Byla-li věc zakoupena v „kamenném“ obchodě, toto právo spotřebitel nemá.

Jiná je situace, když někteří prodávající vrácení či výměnu zboží za jiné v určitých lhůtách umožňují, o čemž spotřebitele informují zpravidla na účtence či sdělením u pokladen. Jde o možnost jdoucí nad rámec zákona, proto si mohou stanovit různé podmínky (nepoužité zboží s originálními visačkami aj., předložení účtenky). Prodávající pak nemusí vždy vracet peněžní prostředky, ale může se zavázat např. pouze k výměně či vrácení ceny formou kreditu na zákaznickou kartu či kupónu na další nákup (Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-4767/dtest-nejcastejsi-omyly-ceskych-spotrebitelu). Konkrétní informace o podmínkách vrácení nevyhovujícího zboží bývá uvedena zpravidla v prodejních řádech nebo na účtenkách.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 18:50, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.