Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#40122Zkažené maso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.02.2020, před 5 lety

Lukáš Mazal

Znění stížnosti

Dobrý den,

bohužel se nám za poslední dobu párkrát stalo, že jsme zakoupili balené maso, které ale mělo ještě třeba týden do expirace a doma po rozbalení bylo značně cítit. První zkažené várky jsme neřešili a řekli si , že chyba se stát může. Poslední kapkou byl nákup z 28.2.2020 v prodejně v Ústí nad Labem ve Všebořicích. Jednalo se o hovězí maso na guláš s expirací 7.3.2020. Dnes po otevření 2 vaniček bylo maso značně cítit, takže obě koupené vaničky šly do koše.

Nejde mi tak ani o refundaci peněz, ale spíše o to aby řetězec opravdu začal řešit kvalitu svých výrobků.

S manželkou jsme poměrně vytížení lidé a potřebuji se spolehnout na to, že v obchodě najdu vždy čerstvé potraviny. Nemohu si dovolit jezdit x-krát týdně do obchodu. V Lidlu nakupujeme pravidelně několikrát měsíčně už řadu let, ale musím konstatovat, že tyto negativní zkušenosti mne vedou ke změně nákupního řetězce.

L. Mazal


Produkt

Hověží maso


Požadované řešení

Nejde mi tak ani o refundaci peněz, ale spíše o to aby řetězec opravdu začal řešit kvalitu svých výrobků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2020 10:54, před 5 lety

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2020 16:38, před 5 lety

Dobrý den, pane Mazale,

je nám líto, že jste si nemohl na mase pochutnat a za jeho nedostatečnou kvalitu se omlouváme. Je možné, že balení mělo někde okem nepatrnou díru, díky které se maso rychleji zkazilo. V takovém případě můžete maso zanést zpět do prodejny, kde Vám za něj vrátíme peníze i bez předložení účtenky. Váš podnět samozřejmě předáme vedení dané prodejny, aby jej prověřilo a případně zjednalo nápravu.

Děkujeme za upozornění a přejeme pěkný den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2020 21:53, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2020 09:30, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.