Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
bohužel se nám za poslední dobu párkrát stalo, že jsme zakoupili balené maso, které ale mělo ještě třeba týden do expirace a doma po rozbalení bylo značně cítit. První zkažené várky jsme neřešili a řekli si , že chyba se stát může. Poslední kapkou byl nákup z 28.2.2020 v prodejně v Ústí nad Labem ve Všebořicích. Jednalo se o hovězí maso na guláš s expirací 7.3.2020. Dnes po otevření 2 vaniček bylo maso značně cítit, takže obě koupené vaničky šly do koše.
Nejde mi tak ani o refundaci peněz, ale spíše o to aby řetězec opravdu začal řešit kvalitu svých výrobků.
S manželkou jsme poměrně vytížení lidé a potřebuji se spolehnout na to, že v obchodě najdu vždy čerstvé potraviny. Nemohu si dovolit jezdit x-krát týdně do obchodu. V Lidlu nakupujeme pravidelně několikrát měsíčně už řadu let, ale musím konstatovat, že tyto negativní zkušenosti mne vedou ke změně nákupního řetězce.
L. Mazal
Hověží maso
Nejde mi tak ani o refundaci peněz, ale spíše o to aby řetězec opravdu začal řešit kvalitu svých výrobků.
|
Tweet |
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, pane Mazale,
je nám líto, že jste si nemohl na mase pochutnat a za jeho nedostatečnou kvalitu se omlouváme. Je možné, že balení mělo někde okem nepatrnou díru, díky které se maso rychleji zkazilo. V takovém případě můžete maso zanést zpět do prodejny, kde Vám za něj vrátíme peníze i bez předložení účtenky. Váš podnět samozřejmě předáme vedení dané prodejny, aby jej prověřilo a případně zjednalo nápravu.
Děkujeme za upozornění a přejeme pěkný den.
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.