Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40123Reklamace bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.02.2020, před 5 lety

Tomáš Pončík

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěl bych vyreklamovat boty Nike Air 270. Důvod reklamace je že se oba vzduchové vaky se prosoupaly po půl roce. Koupil jsem je ve footlockeru v Praze. Stavil by jsem se v pondělí nějak kolem poledne.


Produkt

Nike Air 270


Požadované řešení

Chtěl bych navrátit peníze jestli to je možné, protože mi to přijde jako nekvalitní když jsem to nosil max.3 do týdne a to jenom do školy. Děkuji za pochopení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2020 11:51, před 5 lety

Zakoupí-li spotřebitel zboží a v zákonné 24měsíční době se na něm objeví vada, jejíž vznik spotřebitel sám nezavinil, může věc reklamovat. Prodávající neodpovídá za běžné opotřebení věci.

Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat odstranění vady opravou věci nebo dodáním nové věci stejného druhu. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo pouze na bezplatné odstranění vady. Není-li možné vadu odstranit ani jedním z výše uvedených způsobů, může spotřebitel odstoupit od smlouvy dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitel s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 18:51, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.