Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#40125Nevyplacení finančních prostředků za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.02.2020, před 5 lety

Jitka Jiroutková

Znění stížnosti

Přeji pěkný den.
Již opětovně vznáším dotaz ohledně mé reklamace na vrácení zboží a nevyřízené finanční vyrovnání. Je mi líto, že jsem se natolik zklamala, přestože jsem Vaší firmu považovala za velice spolehlivou a vždy oceňovala korektní jednání.
Bohužel po několikáté se snažím celou záležitost řešit smírčí cestou, ale čas mi nedovolí opětovně se celou záležitostí zabývat a pokud se situace v nejbližší době nevyřeší, předám celou věc právníkovi či ČOI.
Děkuji za pochopení
Přeji pěkné dny
Mgr. Jitka Jiroutková


Produkt

Přeji pěkný den. Již opětovně vznáším dotaz ohledně mé reklamace na vrácení zboží a nevyřízené finanční vyrovnání. Je mi líto, že jsem se natolik zklamala, přestože jsem Vaší firmu považovala za velice spolehlivou a vždy oceňovala korektní jednání. Bohužel po několikáté se snažím celou záležitost řešit smírčí cestou, ale čas mi nedovolí opětovně se celou záležitostí zabývat a pokud se situace v nejbližší době nevyřeší, předám celou věc právníkovi či ČOI. Děkuji za pochopení Přeji pěkné dny Mgr. Jitka Jiroutková


Požadované řešení

Vrácení peněžních prostředků za vrácené zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2020 12:32, před 5 lety

Spotřebitelka neuvedla podrobné informace, jakým způsobem uzavřela kupní smlouvu (na dálku či přímo na pobočce) a z jakého důvodu zboží vracela. Pokud by byla daná kupní smlouva uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.3.2020 15:15, před 5 lety

Dobrý den, paní Peroutková,

je nám líto, pokud Vaší reklamaci nebylo vyhověno. Abychom mohli celou záležitost posoudit, budeme od Vás potřebovat bližší údaje. Můžeme Vás proto poprosit o další informace, abychom vše mohli postoupit na odpovědné kolegy?

Děkujeme.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2020 11:37, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2020 11:21, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.