Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Přeji pěkný den.
Již opětovně vznáším dotaz ohledně mé reklamace na vrácení zboží a nevyřízené finanční vyrovnání. Je mi líto, že jsem se natolik zklamala, přestože jsem Vaší firmu považovala za velice spolehlivou a vždy oceňovala korektní jednání.
Bohužel po několikáté se snažím celou záležitost řešit smírčí cestou, ale čas mi nedovolí opětovně se celou záležitostí zabývat a pokud se situace v nejbližší době nevyřeší, předám celou věc právníkovi či ČOI.
Děkuji za pochopení
Přeji pěkné dny
Mgr. Jitka Jiroutková
Přeji pěkný den. Již opětovně vznáším dotaz ohledně mé reklamace na vrácení zboží a nevyřízené finanční vyrovnání. Je mi líto, že jsem se natolik zklamala, přestože jsem Vaší firmu považovala za velice spolehlivou a vždy oceňovala korektní jednání. Bohužel po několikáté se snažím celou záležitost řešit smírčí cestou, ale čas mi nedovolí opětovně se celou záležitostí zabývat a pokud se situace v nejbližší době nevyřeší, předám celou věc právníkovi či ČOI. Děkuji za pochopení Přeji pěkné dny Mgr. Jitka Jiroutková
Vrácení peněžních prostředků za vrácené zboží
|
Tweet |
Spotřebitelka neuvedla podrobné informace, jakým způsobem uzavřela kupní smlouvu (na dálku či přímo na pobočce) a z jakého důvodu zboží vracela. Pokud by byla daná kupní smlouva uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Peroutková,
je nám líto, pokud Vaší reklamaci nebylo vyhověno. Abychom mohli celou záležitost posoudit, budeme od Vás potřebovat bližší údaje. Můžeme Vás proto poprosit o další informace, abychom vše mohli postoupit na odpovědné kolegy?
Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.