Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
V pytlíku s biopomeranči (4 pomeranče v síťce) byly vždy 3 kusy OK a vždy jeden shnilý. Systém jak se zbavit shnilého zboží? Doufáte, že si toho nevšimneme?
Biopomeranče, LIdl Čestlice, 29.2.2020
Nabízejte čerstvé, nezkažené zboží tak jako propagujete ("Lidl jednička v čerstvosti")a ne ovoce, které patří do odpadu.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Dobrý den, pane Černohorský,
je nám líto, že jste s kvalitou pomerančů nebyl spokojen. Vaši stížnost předáme přímo kolegům do dané prodejny, aby se kontrole čerstvosti věnovali pečlivěji.
Věříme, že příště již bude vše v pořádku a přejeme pohodový den.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.