Společnost


Intersport ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40135Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 21 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2020, před 5 lety

Daniela Fialová

Znění stížnosti

Zakúpila som si dve lyžiarské bundy, pre dcérku a pre mňa, značka je Icepeak, predajňa Interšport, Letňany. Cena jednej bundy 2799 Kč. Bundy sú úplne rovnaké.
Dátum predaja 3.11.2019.
Dátum reklamácie 15.2.2020.

Popis závady a okolnosti:
Keďže ide o lyžiarske bundy, ja konkrétne som mala bundu na sebe iba raz, na lyžovačke, dcérka ju nosila častejšie. Hneď po prvom vypraní bundy sa vnútorná vložka na chrbtovej strane bundy zrolovala, takže miesto rovnomerného rozloženia vnútorného materiálu, došlo k zhluku vnútorného materiálu na jedno miesto. Bunda je takto znehodnotená… inak a je vidieť, že bundy nie sú obnosené, vyzerajú ako nové.

Podľa pokynov na bunde, sa bunda môže prať na 30C, a dokonca je vhodná i do sušičky. Ja som ich prala na nízkej teplote, dokonca používam na takéto odevy i špeciálny prostriedok, aby sa udržala nepremokavá vrstva čo najdlhšie. Sušičku nepoužívam, i keď to výrobca v tomto prípade nezakazuje.

Bundy som šla reklamovať do predajne Intersportu, Letňany, kde som ich zakúpila. Reklamácia mi nebola uznaná.
Dôvod uviedli ten, že k vzniku závady došlo v dôsledku použitia nesprávneho spôsobu čistenia zo strany zákazníka, čo nie je pravda.

Domnievam sa, že keď si kúpite značkovú bundu za skoro 3000 Kč, mala by vydržať nepoškodená viac ako jedno vypranie.

Požadovala som vrátenie peňazí.


Produkt

Lyžiarské bundy: č. 643845317725, 643845317727, značka: Icepeak


Požadované řešení

Požadujem vrátenie peňazí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 16:16, před 5 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2020 14:17, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.