Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
24.7.2019 jsem po e-mailové komunikaci se společností Neckermann objednal a uhradil dárkový poukaz v hodnotě 14000 Kč, s platností rok. Ten jsem následně daroval. Později společnost přestala fungovat a poukaz není možné nijak využít. Zkoušel jsem tam volat, nedá se dovolat. Zkoušel jsem mailové kontakty, paní W. (jméno viz referenční údaje) jako jediná zareagovala, ovšem jen na první mail, dál už ne. Radilo kontaktovat uctarna@ckneckermann.cz, kde ale také nereagují. Na radu dTestu jsem zkusil odeslat písemné odstoupení od smlouvy doporučeným dopisem na adresu zpolečnosti Thomas Cook s.r.o., také bez reakce.
Dárkový poukaz CK Neckermann
Vrácení 14000 Kč, za které jsem obdržel dárkový poukaz - ten už nyní není použitelný.
|
Tweet |
Pokud je zřejmé, že společnost není způsobilá svůj závazek splnit, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. V takovém případě má nárok na vrácení zaplacené částky. Vzhledem k tomu, že společnost podala Městskému soudu v Praze insolvenční návrh, je třeba, aby spotřebitel přihlásil svou pohledávku v insolvenčním řízení. Aktuální stav může spotřebitel sledovat zde: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=9F9CC3ABD4AE11ECE05333F21FAC4BFE
Bude-li tento návrh schválen, může spotřebitel požadovat uspokojení své pohledávky v rámci insolvenčního řízení. Dojde-li k odmítnutí návrhu soudem, může spotřebitel žádat vyplacení částky v soukromoprávním sporu u soudu.
Pokud by byl insolvenční návrh odmítnut, může se spotřebitel pokusit obrátit se rovněž na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.