Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40141Nedodržována otevírací doba, Tesco Sokolov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2020, před 5 lety

David Horník

Znění stížnosti

Dnes, před menší chvílí jsem "byl" v Tesco Sokolov.
Kde nebylo možné nakoupit z důvodu zavřené prodejny již v 21:45.
Nikdo z personálu nebyl k vidění zhruba deset minut do 21:55 kdy jsem mé čekání vzdal.
Ani žádný zákazník nevycházel, nikdo. A to není poprvé, jen poprvé kdy mi došla trpělivost s se zaměstnanci spravující hlavní vchodové dveře.
Tento fakt mi potvrdila i přítelkyně, že tato prodejna toto nedodržuje, jelikož se jí stalo to samé a stejně tak i v ranních hodinách otevíracích.

Díky tomuto faktu mi byla upřena možnost nakoupit, a jsem pochopitelně rozhořčen. Kdy má člověk jindy nakoupit na ráno když dělá celý den.


Požadované řešení

Omluva by byla dozajista na místě, a dostatečné domluvení personálu aby se tento fakt neopakoval.
V opačném případě, jsem připraven se obrátit na ČOI dle §17, sb. 455/1991 a zákonů tomu příslušných.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2020 09:35, před 5 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku. Podnikatel má podle § 434 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2020 22:06, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.