Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dnes, před menší chvílí jsem "byl" v Tesco Sokolov.
Kde nebylo možné nakoupit z důvodu zavřené prodejny již v 21:45.
Nikdo z personálu nebyl k vidění zhruba deset minut do 21:55 kdy jsem mé čekání vzdal.
Ani žádný zákazník nevycházel, nikdo. A to není poprvé, jen poprvé kdy mi došla trpělivost s se zaměstnanci spravující hlavní vchodové dveře.
Tento fakt mi potvrdila i přítelkyně, že tato prodejna toto nedodržuje, jelikož se jí stalo to samé a stejně tak i v ranních hodinách otevíracích.
Díky tomuto faktu mi byla upřena možnost nakoupit, a jsem pochopitelně rozhořčen. Kdy má člověk jindy nakoupit na ráno když dělá celý den.
Omluva by byla dozajista na místě, a dostatečné domluvení personálu aby se tento fakt neopakoval.
V opačném případě, jsem připraven se obrátit na ČOI dle §17, sb. 455/1991 a zákonů tomu příslušných.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku. Podnikatel má podle § 434 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.