Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podstoupila jsem kosmetickou službu zvanou permanentní make up obočí. Celkově mě tento zákrok vyšel na 6000 Kč a proto jsem se rozhodla to řešit dál. Obočí mi bylo několikrát předěláváno a bez výsledku , dokonce jsem si dokoupila variantu dražší, která měla mít lepší výsledek, ale opět žádný efekt. Po konzultaci s několika kosmetičkami jsem zjistila, že odvedená práce opravdu není v pořádku. Napsala jsem paní kosmetičce, že požadují návrat peněz s tím , že se paní odvolala na nějaký dodatek co má ve svých podmínkách a řekla, že za ní je výsledek v pořádku. Peníze mi prý nevrátí, ale muže mi udělat další opravu což jsem odmítla, protože by to bylo už po několikáté a ztratila jsem v paní důvěru. Doufám, ze se cely problém podaří vyřešit.
Permanentní make up obočí
Vrácení minimálně poloviny peněz.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat dle § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
V případě odstoupení od smlouvy se dle § 2004 odst. 1 občanského zákoníku závazek zrušuje od počátku. Tzn., že strany si musejí vrátit to, čím původně plnily. Jestliže tedy kupující za službu zaplatil penězi a nevyžil žádnou poukázku atp., není možné, aby mu takovou formou byly vráceny prostředky, které na koupi vynaložil. Stejně tak není možné nutit k odběru jiné služby.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.