Společnost


A+K úpravy zeleně s.r.o

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#40148Včasné nedodání podané zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2020, před 5 lety

A+K úpravy zeleně s.r.o Alex

Znění stížnosti

Dobrý den dne 21.2.2020 jsem podal zásilku jako účastník výběrového řízení pro sadové úpravy v obci Lučina /okr. Frýdek-Místek /.Zásilka byla řádně podána v místně příslušné poště v Chropyni jako doporučená s poznámkou D+1, kde mi bylo přislíbeno dodání 24.2.2020.Výběrové řízení bylo ukončeno 26.2.2020 a zásilka byla dodána až v pátek 28.2.2020 z těchto důvodů jsem byl z výběrového řízení vyřazen. Žádám tímto vysvětlení zda je dnes možné , aby takto podaná zásilka byla doručena až po týdnu. V souvislosti s nedodanou zásilkou - nabídkou - naší firmě vznikla finanční škoda, kterou budeme po společnosti ČP požadovat k náhradě děkuji za vyřízení Alex Michael, jednatel.


Produkt

podacé listek RR715722202CZ


Požadované řešení

- Vysvětlení důvodu nedoručení v daném termínu 2 dnů
- náhrada škody bude vyčíslena


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2020 17:57, před 5 lety

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se zjevně jedná o vztah dvou podnikatelů, smlouva o přepravě byla uzavřena tzv na firmu. Stížnost tedy nemůžeme publikovat a bude uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.