Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4015Neuznaná reklamace - sluchátka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2014, před 10 lety

Radek Marciňa

Znění stížnosti

U sluchátek zakoupených v dubnu roku 2013 mi nedávno přestalo hrát jedno ze sluchátek. Zboží jsem proto podal k reklamaci, neboť se na něj vztahuje záruka 2 roky. Jako způsob řešení jsem požadoval opravu (výměna lze prý požadovat jen do 1/2 roku).

Reklamace ale byla odmítnuta s tím, že na mostu sluchátek chybí štítek se sériovým číslem. Já si na nic takového nepamatuji, ale vyhledal jsem na internetu, jak to nejspíš mělo vypadat:
https://i.imgur.com/WW7O4PO.jpg
Toto je obrázek stejného typu sluchátek (jen jiná barva) a sériové číslo je ten malý papírek na vnitřní straně mostu (levé sluchátek, pravé obrázku). Po zvětšení je vidět, že to má stejně číslic za první 4 jsou shodné, jako mé sériové číslo, co mám na dodacím/záručním listu.

Dle mého názoru je jasné, že se po více než roce častého užívání ten štítek snadno sloupne (je na vnitřní straně), a to i bez mého vědomí, že se tak stalo (pokud tam vůbec ze začátku byl).

Chtěl bych se zeptat, zda mají vůbec právo mě považovat za podvodníka a odmítnout reklamaci na základě tohoto důvodu, neboť to číslo mám na dodacím/záručním listu a na funkci sluchátek nemá žádný vliv. Navíc jsem na žádné sériové číslo při nákupu upozorněn nebyl a v reklamačních podmínkách CZC nebo v zákoně jsem nenašel o něm žádnou zmínku.

Sluchátka jsou zatím v úschově CZC. Abych neplatil, musí být vyzvednuta "do 30 dnů po uplynutí zákonné lhůty pro vyřízení reklamace," chápu to tedy správně, že mám čas do 60 dnů od podání reklamace?


Produkt

Sluchátka STEELseries Siberia V2


Požadované řešení

Oprava, výměna, či vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2014 12:35, před 10 lety

Spotřebitel by měl prodávajícímu prokázat, že si u něj zakoupil tento konkrétní výrobek. V případě výrobků s uvedeným seriovým číslem by měl být spotřebitel upozorněn, že při reklamaci bude toto číslo vyžádováno. Obzvláště u sériových čísel, které jsou uvedeny na štítku, který je pouze připevněn ke zboží a jeho odstranění je vzhledem k běžnému používání zboží pravděpodobné. V takovém případě by se dalo hovořit i o nepřiměřenosti této podmínky jako podmínky pro uplatnění reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2014 16:02, před 10 lety

Dobrý den pane Marciňo,

opíráme se o stanovisko autorizovaného servisu, avšak, pokud máte krabici, jsme schopni u výrobce domluvit externí reklamaci.

Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.8.2014 18:06, před 10 lety


Radek Marciňa

Dobrý den.

Krabici už nemám. I kdybych ji ale měl, tak přece pořád není z ničeho jasné, že patří k tomu výrobku. Jak je tedy možné, že by to výrobce byl ochoten přijmout, ale vy ne?

Podíval jsem se znovu do vašeho obchodního i reklamačního řádu a původní obal při reklamaci vyžadován není. Ani jsem při nákupu nebyl upozorněn, že by mohl být vyžadován.

Pokud výrobek nejste schopni opravit, tak to přece není můj problém. Pořád mi to zboží můžete vyměnit (krabici vám pak klidně nechám). Jinak nejspíš mám, vzhledem k nepřiměřenosti podmínky, podle vašeho řádu právo na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. To by byla ale až poslední varianta.

Také jsem se ptal na to, zda podle vašich podmínek chápu správně, že se skladné začne účtovat až po 60 dnech od podání reklamace, ale neodpověděl jste mi.

Pro jistotu přikládám ten obrázek stejného typu sluchátek (kde je vidět jak vypadá štítek se sériovým číslem) i jako přílohu, neboť si nejsem jistý, zda vůbec někdo chtěl (či mohl) klikat na link v původním příspěvku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 17:22, před 10 lety

Jelikož z vyjádření stran neplyne, že by záležitost byla vyřešena smírně, rozhodli jsme se stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.