Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#40152Nedodané zboží - roušky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2020, před 5 lety

Antonín Juřeník, ing.

Znění stížnosti

Dobrý den,
na základě Vaší inzerce jsem u vás objednal dne 17.1.2020
hygienické roušky 10ks v ceně 125,- Kč
a obratem jsem je téhož dne uhradil.
Až dosud jsem žádnou dodávku ani zprávu od Vás neobdržel.

Očekávám Vaše vyjádření obratem.
Ing. Antonín Juřeník


Produkt

Hygienické roušky


Požadované řešení

Dne 16.2.2020 jsem dodávku zaplaceného produktu reklamoval bez jakékoliv odezvy. Pokud není zboží skladem požaduji zaslat obratem peníze na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2020 09:30, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2020 08:22, před 5 lety

napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.3.2020 18:05, před 5 lety


Antonín Juřeník, ing.

Uvádím dle požadavku číslo objednávky 102418104 ze dne 27.1.2020

Číslo účtu:
2900295296
Kód banky:
2010
Název banky:
FIO banka
Majitel účtu:
Ateli, s r.o.

Částka k úhradě:
125 Kč
Variabilní symbol:
102418104.

Úhrada byla provedena okamžitým převodem z účtu systémem PayU.

ing.Antonín Juřeník

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2020 08:22, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na doplnění stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.3.2020 08:37, před 5 lety

Vaše objednávka se kompletuje u zahraničního dodavatele. Doba dodání Vašeho zboží je 10-30 (maximálně 60) dní od odeslání. Nyní jsme u dodavatele zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání budete informován prostřednictvím emailové zprávy.

Omlouváme se za zdržení

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2020 11:43, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.4.2020 16:16, před 5 lety


Antonín Juřeník, ing.

Poněvadž od vystavení a uhrazení objednávky uplynulo již více než 60 dnů
odstupuji tímto od smlouvy a žádám okamžité vrácení
uhrazené částky 125,- Kč na můj účet č. 586221053 / 0800.

ing. Antonín Juřeník

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2020 22:32, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby využití práva na odstoupení ze strany spotřebitele respektovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2020 08:45, před 5 lety

mezní termín pro doručení je do 12.5.2020. Pokud zboží do daného data nebude doručeno, neváhejte se na nás obrátit. Rádi s Vámi poté vyřešíme reklamaci.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2020 17:41, před 5 lety

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2020 09:00, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.