Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na základě Vaší inzerce jsem u vás objednal dne 17.1.2020
hygienické roušky 10ks v ceně 125,- Kč
a obratem jsem je téhož dne uhradil.
Až dosud jsem žádnou dodávku ani zprávu od Vás neobdržel.
Očekávám Vaše vyjádření obratem.
Ing. Antonín Juřeník
Hygienické roušky
Dne 16.2.2020 jsem dodávku zaplaceného produktu reklamoval bez jakékoliv odezvy. Pokud není zboží skladem požaduji zaslat obratem peníze na účet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Uvádím dle požadavku číslo objednávky 102418104 ze dne 27.1.2020
Číslo účtu:
2900295296
Kód banky:
2010
Název banky:
FIO banka
Majitel účtu:
Ateli, s r.o.
Částka k úhradě:
125 Kč
Variabilní symbol:
102418104.
Úhrada byla provedena okamžitým převodem z účtu systémem PayU.
ing.Antonín Juřeník
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na doplnění stížnosti.
Vaše objednávka se kompletuje u zahraničního dodavatele. Doba dodání Vašeho zboží je 10-30 (maximálně 60) dní od odeslání. Nyní jsme u dodavatele zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání budete informován prostřednictvím emailové zprávy.
Omlouváme se za zdržení
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Poněvadž od vystavení a uhrazení objednávky uplynulo již více než 60 dnů
odstupuji tímto od smlouvy a žádám okamžité vrácení
uhrazené částky 125,- Kč na můj účet č. 586221053 / 0800.
ing. Antonín Juřeník
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby využití práva na odstoupení ze strany spotřebitele respektovala.
mezní termín pro doručení je do 12.5.2020. Pokud zboží do daného data nebude doručeno, neváhejte se na nás obrátit. Rádi s Vámi poté vyřešíme reklamaci.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.