Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, v rijnu jsem spolecnosti vypovedela emailem smlouvu, protoze me kontaktovalo nekolik uzivatelu a upozornilo na podvodne praktiky teto firmy. Zaroven mi doporucili, at zrusim i kartu, nebo budou stale strhavat penize. Zadna odpoved neprisla a stalo se presne to, co mi hlasili ostatni uzivatele. Nikdo nereagoval do chvile, nez zjistili, ze mi penize nemuzou strhnout, coz bylo minuly tyden. Najednou je cila komunikace o dluzne castce a narustajicich penale. Nejprve tvrdili, ze mou vypoved nedostali, kdyz jsem jim preposlala email, uvedli, ze je vypoved nedostatecna, ze musi byt prilohou a ne v tele emailu. Pro zrizeni staci kliknout a pro vypoved nestaci poslat email. Chapu, ziji presne z tohoto. Falesne profily, ktere zrizuji jim moc nepomuzou. Rada bych se poradila, co muzu dale delat. Rozhodne jim nechci nic platit, ale obtezuji me kazdy den.
Diky Novotna
Vypoved Singles50
Akceptace me rijnove vypovedi
|
Tweet |
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitelka využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Není rozhodné, zda je výpověď formulována v samotném těle e-mailu nebo v jeho příloze. Pokud spotřebitelka zaslala výpověď v těle textu, považujeme to za dostatečné. Společnost by tedy měla výpověď akceptovat a není oprávněna účtovat jakékoliv částky po konci smluvního závazku.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.