Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#40156Opakovaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 31 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2020, před 5 lety

Marek Pajdla

Znění stížnosti

Opakovaná reklamace NTB Lenovo Thinkpad 13 13,3"
K dnešnímu dni jsem podal tento NTB k reklamaci na pobočku CZC již počtvrté!
Produkt byl zakoupen 26. 03. 2018
- první reklamace 15.04. 2019 - proběhla výměna základní desky
- po delší době notebook začal vypovídat službu občas jde zapnout občas nejde a pouze svítí červená dioda, ale display se nerozsvítí
- druhá reklamace 16. 09. 2019 (nejde zapnout drobné opotřebení) reklamace zamítnuta prý byl vybitý závada se neprojevila (dodáno bez adaptéru nemožno otestovat)
- po vrácení z reklamace počítač určitou dobu fungoval (pravděpodobně byl opraven) a po měsíci opět stejné problémy
- následuje další reklamace 15. 1. 2020 v protokolu o předáni zapsáno (nefunkčnost ověřena na prodejně!)
- reklamace opět zamítnuta vyjádření technika: "Neuznana reklamace.Pri plnem stisknuti tlacitka se zarizeni vzdy beyproblemove spusti.Zkouseno cca 50 opakovani, vzdy zcela bez komplikace.Nutne plne stisknuti tlacitka je vlastnosti produktu."
- k datu 28. 01. 2020 počítač opět nejde spustit stejná závada reklamace podána - na prodejně zaznamenáno do protokolu opět nefunkčnost zařízení opakovaně zkoušena na prodejně s adaptérem i bez.


Produkt

NB Lenovo ThinkPad 13 13,3" FHD IPS /i3-7100U/4GB/180GB SSD/IntelHD/W10HSLR0A79V1


Požadované řešení

Prosím o pomoc při řešení této situace, dost pravděpodobně mi bude opět vrácen fungující počítač a vzhledem k brzskému konci záruční doby se obávám, že po nějakém čase opět přestane fungovat. Preferoval bych buď výměnu produktu za nový, nebo vrácení peněz. Další otázka je, jestli se mi od uznání reklamace počítá 24 měs záruční doba na stejnou poruchu? Případně, jak se bránit proti neuznání reklamace, když mi vrátí funkční notebook, tímto přijdu o záruku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2020 08:25, před 5 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.