Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#40157Problémy s aplikací a My Card

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2020, před 5 lety

Anna Kopalová

Znění stížnosti

Dobrý den. Nedávno jsem byla nakoupit v Kauflandu a u pokladny jsem si chtěla načíst My Card z aplikace. Bohužel se mi všechno odhlásilo a kartu jsem nemohla použít (a ten pocit, když za Vámi čekají lidé a diví se, proč zdržujete, je opravdu k nezaplacení).

Dále jsem chtěla propojit My Card v aplikaci s fyzickou kartou. Nemožné!
Od mého posledního nákupu se mi pořád nepovedlo v aplikaci k My Card dostat.

Prosím Vás, když už něco nabízíte, ať to funguje... Na obou stranách si tím ušetříme nervy.

Děkuji za pochopení (a doufám, že to třeba někdy začne fungovat).


Produkt

Aplikace Kaufland


Požadované řešení

Prosím, ať to funguje, nebo to nenabízejte. Chápu, že je to v začátcích, ale když si doma v aplikaci sestavím nákupní seznam a v obchodě zjistím, že je aplikace odhlášená a s přihlášením jsou problémy, radost z toho nemám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2020 19:58, před 5 lety

Není-li služba poskytnuta v jakosti, kterou si mezi sebou strany ujednaly, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.3.2020 12:10, před 5 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2020 15:02, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2020 23:54, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.