Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den. Nedávno jsem byla nakoupit v Kauflandu a u pokladny jsem si chtěla načíst My Card z aplikace. Bohužel se mi všechno odhlásilo a kartu jsem nemohla použít (a ten pocit, když za Vámi čekají lidé a diví se, proč zdržujete, je opravdu k nezaplacení).
Dále jsem chtěla propojit My Card v aplikaci s fyzickou kartou. Nemožné!
Od mého posledního nákupu se mi pořád nepovedlo v aplikaci k My Card dostat.
Prosím Vás, když už něco nabízíte, ať to funguje... Na obou stranách si tím ušetříme nervy.
Děkuji za pochopení (a doufám, že to třeba někdy začne fungovat).
Aplikace Kaufland
Prosím, ať to funguje, nebo to nenabízejte. Chápu, že je to v začátcích, ale když si doma v aplikaci sestavím nákupní seznam a v obchodě zjistím, že je aplikace odhlášená a s přihlášením jsou problémy, radost z toho nemám.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta v jakosti, kterou si mezi sebou strany ujednaly, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.