Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#40158Obstrukce při poskytnutí slevy na telefon při uzavření nové smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2020, před 5 lety

Anděla Tichá

Znění stížnosti

Společnost O2 dlouhodobě inzeruje nabídku telefonu za zvýhodněnou cenu při uzavření nové smlouvy.
Dne 05.01.2020 jsem u této společnosti uzavřela smlouvu s měsíčním paušálem, od 18.01.2020 i přes opakované urgence čekám na poskytnutí zvýhodněné ceny telefonu. Problém je údajně v tom, že při uzavření smlouvy nebyl jejich pracovníkem vygenerován jakýsi "slevový voucher", přestože jsem se při uzavírání smlouvy na možnost získání zvýhodněného telefonu vysloveně ptala. Bylo mi řečeno, že slevu mohu čerpat až do konce února, o nutnosti generovat "voucher" nepadla zmínka.
Na O2lince mi opakovaně tvrdí, že "slevový voucher" mi musí vystavit na prodejně pracovník, který se mnou uzavíral smlouvu. Na prodejně mi tento pracovník "voucher" vystavit odmítá s tím, že toto on nemůže, že je nutno věc řešit jako reklamaci.
Vzhledem ke komplikacím s vystavením voucheru jsem dne 20.1.2020 snížila tarif (z důvodu nemožnosti využívat na dosavadním telefonu data, která jsou součástí tarifu). Na O2lince mi na můj výslovný dotaz sdělili, že změna tarifu není překážkou pro vystavení "voucheru". Následně byl požadavek na vystavení "voucheru" zamítnut právě s odůvodněním, že v mezidobí došlo ke změně tarifu.
V současné době čekám na vyřízení již druhé reklamace téhož požadavku (při řešení první reklamace údajně neměli na O2 k dispozici informaci o tom, že mi pracovník O2linky při změně tarifu poskytl nesprávnou informaci, přestože jsem na toto vysloveně při uplatnění reklamace na pobočce dne 20.01.2020 upozorňovala). Domnívám se, že nebyla dodržena 30 denní lhůta pro vyřízení původní reklamace (ta byla podána již dne 20.01.2020).
Společnost 02 zároveň odmítá vystavit písemné potvrzení o uplatnění reklamace, jak při uplatnění reklamace na pobočce, tak při uplatnění na 02lince mi na můj dotaz vysloveně sdělili, že plný text reklamace je možno zobraziv v aplikaci "Moje 02", zde však nikde není možnost text reklamace zobrazit.


Produkt

zvýhodněná cena telefonu k novému tarifu


Požadované řešení

urgentní vyřízení požadavku na vygenerování voucheru

dodatečná sleva vzhledem k nemožnosti v uplynulém měsíci a půl využívat datové připojení (z důvodu neúměrného čekání na pořízení zvýhodněného telefonu)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2020 09:18, před 5 lety

Byl-li při nabízení zboží a služeb užit nepravdivý údaj, případně byl-li podstatný údaj o zboží nebo o službě opomenut, mohlo by se jednat o klamavé konání, resp. o klamavé opomenutí, která patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Pokud společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik a způsobila tak spotřebitelovi škodu, má spotřebitel možnost žádat náhradu této škody.

Pokud společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2020 12:33, před 5 lety

Dobrý den,

velice nás mrzí popisované potíže. Máme zájem na tom, aby každý zaměstnanec naší společnosti či zástupce smluvního partnera byl skutečným profesionálem, zaměřeným na potřeby a přání našich zákazníků a poskytoval přesné a srozumitelné informace

Podmínky pro uplatnění slevy na nákup zařízení jsou volně dostupné na našich internetových stránkách www.o2.cz.

Ověřili jsme, že Váš podnět ze dne 20. 1. 2020 byl vyřízen ve lhůtě 1 kalendářního měsíce. Podnět nebyl uznán za oprávněný. Ze dne 25. 2. 2020 pak evidujeme projevený nesouhlas s vyřízením, kdy o výsledku Vás budeme co nejdříve informovat. Podání je možné ověřit v samoobsluze Moje O2.

Děkujeme za pochopení

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2020 22:43, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2020 11:20, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.