Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
24.07.014,jsem koupila v prodejně LIDL-Evropská-Příbram ventilátor..
Po příjezdu domů do Prahy a po vyzkoušení jsem zjistila,že je nefunkční..Přístroj jsem vrátila 28.07. v prodejně LODŽKÁ-Praha 8, reklamační list č.1/017.. vím,že reklamace se vyřizují do 30dnů,ale já ventilátor potřebuji teď hned v horkých dnech, jsem v důchodu a nemám na rozhazování,proto vás žádám o vrácení peněz,abych si mohla koupit co nejdříve nový funkční přístroj!
J.LUSTIGOVÁ
96066 Ventilátor cena 699,-Kč
vrácení peněz
|
Tweet |
Je-li uplatněna reklamace pro tzv. nesplněnou jakost při převzetí, spotřebitel má primárně právo na opravu, lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu. Spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.
Doba na vyřízení reklamace je zakotvena v zákoně o ochraně spotřebitele následovně. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě
Vzhledem k datu podání stížnosti se společnost Lidl Česká republika v.o.s. rozhodla pro nevyužití možnosti reakce. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.