Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#4016Nefunkční ventilátor

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2014, před 10 lety

Jaroslava Lustigová

Znění stížnosti

24.07.014,jsem koupila v prodejně LIDL-Evropská-Příbram ventilátor..
Po příjezdu domů do Prahy a po vyzkoušení jsem zjistila,že je nefunkční..Přístroj jsem vrátila 28.07. v prodejně LODŽKÁ-Praha 8, reklamační list č.1/017.. vím,že reklamace se vyřizují do 30dnů,ale já ventilátor potřebuji teď hned v horkých dnech, jsem v důchodu a nemám na rozhazování,proto vás žádám o vrácení peněz,abych si mohla koupit co nejdříve nový funkční přístroj!
J.LUSTIGOVÁ


Produkt

96066 Ventilátor cena 699,-Kč


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2014 16:22, před 10 lety

Je-li uplatněna reklamace pro tzv. nesplněnou jakost při převzetí, spotřebitel má primárně právo na opravu, lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu. Spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.
Doba na vyřízení reklamace je zakotvena v zákoně o ochraně spotřebitele následovně. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2015 11:50, před 10 lety

Vzhledem k datu podání stížnosti se společnost Lidl Česká republika v.o.s. rozhodla pro nevyužití možnosti reakce. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.