Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#40161Nedodání zboží, nevrácení peněz, neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2020, před 5 lety

Zdenka Thirová

Znění stížnosti

Dobrý den,
11.12. jsem objednala a řádně zaplatila zboží na e-shopu wwww.rivalenti.cz,
Byly to 4 položky. Dvě nedorazily vůbec, ale peníze vrátili 25.1. jen za jednu, druhé dvě položky jsem se pokusila reklamovat, ovšem reklamace teplákové soupravy byla zamítnuta, druhá reklamace je stále v řešení. Peníze za dosud neobdržené zboží jsem dosud neobdržela.


Chci se s Vámi domluvit, jak toto řešit, kam poslat reklamované zboží, a vrácení peněz.
Thirová


Produkt

Dětské roztomilé teplákové kalhoty Cattiee Barva: Black, Velikost: 3 roky 1 239 Kč 2 Dětské roztomilé teplákové kalhoty Cattiee Barva: Gray, Velikost: 3 roky 1 239 Kč 3 Chlapecké triko s fluorescentním obrázkem Motiv: Batman, Velikost: 5 let 1 281 Kč 4 Dětská souprava GTA Barva: color 3, Velikost: 10 let 1 819 Kč


Požadované řešení

Tepláková souprava - rozdílnost barev - mnou vrácení zboží a e-shopem vrácení peněz
Tepláky - šedé - nedorazily - e-shopem vrácení peněz
Tepláky - černé - neodpovídá velikost - mnou vrácení zboží a e-shopem vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2020 09:49, před 5 lety

Nebylo-li dodáno kompletní zboží, jedná se o vadu a spotřebitelka by měla uplatnit reklamaci. Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. V daném případě dodat chybějící zboží v souladu s kupní smlouvou. Pokud by to nebylo možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy. Spotřebitelka také může místo výše uvedeného požadovat přiměřenou slevu. Reklamaci (včetně odstranění vady) je prodávající povinen vyřídit nejpozději do 30 dní od jejího uplatnění.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2020 13:17, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.